SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Enehano expanduje na Slovensko, pomôže firmám s digitálnou transformáciou

Tlačové správy
0

Česká firma, ktorá sa špecializuje na digitálnu transformáciu cez platformu Salesforce, oznamuje vstup na slovenský trh. Enehano má za sebou úspešné zákazky pre rýchlo rastúce startupy Productboard či Kiwi.com, ale aj veľké projekty digitálnej transformácie v domácich bankách a poisťovniach ako je ČSOB Pojišťovna, ČMSS, Equa Bank alebo Zonky. Svoje silné biznisové aj technologické know-how teraz Enehano ponúkne aj firmám a startupom na Slovensku.

Enehano Solutions vyrástlo za posledných 5 rokov na 70-členný tím, ktorý implementuje do rýchlo rastúcich menších firiem aj korporácií cloudovú platformu Salesforce, a pomáha im tak s digitalizáciou a automatizáciou firemných procesov, obchodu, marketingu alebo zákazníckeho servisu. Okrem Česka má Enehano za sebou zákazky pre firmy z USA, Nemecka alebo Švédska. Slovensko je však prvou krajinou, do ktorej firma plnohodnotne expanduje.

„Práve na Slovensku cítime aktuálne veľký hlad po digitálnej transformácii, a zároveň nedostatočnú penetráciu trhu službami Salesforce. Chýbajú predovšetkým skúsené firmy a ľudia, ktorí by implementovali Salesforce pre slovenské banky a poisťovne,“ hovorí Jiří Mach, CEO Enehano Solutions.

S riešením problémov, ktorým aktuálne čelia slovenské firmy, môže Enehano pomôcť aj vďaka skúsenostiam s podobnými výzvami v českom prostredí. „Každá krajina je špecifická a treba dobre chápať rozdiely. Tým nemyslím len rôzne daňové, menové a legislatívne povinnosti, ale aj rôzne očakávania klientov alebo zamestnancov. Trúfnem si však povedať, že v prípade Slovenska a Česka sme si veľmi blízko. Navyše aj v Enehano CZ pracuje veľa kolegov zo Slovenska a tvoríme jeden tím,“ popisuje Mach.

Slovensko all-inclusive

Zatiaľ čo v USA aj v Škandinávii mala firma v minulosti len obchodné zastúpenie a získané zákazky následne realizovala z ČR, k Slovensku plánuje pristupovať ako k plnohodnotnej entite. „Slovenským firmám chceme byť čo najbližšie, preto chceme mať v Bratislave vlastné kancelárie, a okrem obchodného zastúpenia postupne budovať aj realizačný tím,“ upresňuje Michal Peška, CSO Enehana.

Expanzii sa v súčasnosti intenzívne venuje celý manažment Enehana. Okrem vybudovania tímu plánuje firma rozvíjať na Slovensku aj ďalšie aktivity, ktoré sa jej osvedčili v Česku. Medzi ne patrí spolupráca s vysokými školami a rovnako ako v ČR, zvyšovanie povedomia o možnostiach Salesforce už medzi študentmi. Vzdelávaniu slovenského trhu sa Enehano plánuje venovať aj v rámci skupiny Women in Tech, do ktorej sa už teraz pridalo aj niekoľko žien zo Slovenska.

Nové služby nielen pre slovenských zákazníkov

Okrem rozširovania pôsobnosti do nových regiónov Enehano dopĺňa aj paletu služieb, ktoré ponúka klientom nielen na Slovensku a v Česku, ale aj v ďalších krajinách. Jednou z hlavných noviniek je spolupráca s platformou Tableau, ktorá sa zaoberá analýzou a následnou vizualizáciou firemných dát. Enehano sa nedávno stalo oficiálnym partnerom Tableau, firmám preto môže pomôcť tento užitočný nástroj implementovať, nastaviť a zároveň odovzdať vlastné skúsenosti, rady a tipy na jeho používanie.

Okrem Tableau sa Enehano tento rok stalo oficiálnym partnerom Interaction Studia, vďaka ktorému sa dajú v reálnom čase jednoducho personalizovať marketingové ponuky naprieč jednotlivými kanálmi. Enehano tak firmám v Česku a na Slovensku vie pomôcť s implementáciou Interaction Studia a jeho administráciou, ako aj s mapovaním a personalizáciou webu, dátovou integráciou, segmentáciou alebo s využitím prediktívnych algoritmov.

 

Enehano Solutions

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať