SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Fanúšikovia si chcú na štadiónoch objednávať jedlo a nápoje pomocou mobilných aplikácií

Tlačové správy
0

Viac než 40 % športových fanúšikov si v uplynulom roku nakoniec na štadiónoch neobjednalo jedlo alebo nápoje, pretože ich odradilo dlhé čakanie. Vyplýva to zo štúdie The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage (Používateľská skúsenosť športových fanúšikov s objednávaním jedla a nápojov), ktorú realizovali spoločnosti Oracle (divízia Hospitality Sports & Entertainment) a Turnkey Intelligence, popredná firma špecializujúca sa na prieskumy trhu. Prevádzkovatelia štadiónov tým prichádzajú o peniaze. Jedným z riešení tohto problému je možnosť objednávok cez mobilnú aplikáciu. Spoľahlivú platformu pre tieto aplikácie predstavuje Oracle Cloud.

Výsledky štúdie sú založené na prieskume medzi viac než 3 500 športovými fanúšikmi v 8 krajinách (USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Čína, Japonsko, Austrália a Brazília); ukazujú jednak priority respondentov, jednak aj hlavné problémy služieb poskytovaných na športových štadiónoch.

„Okrem bezpečnosti a celkového charakteru prostredia uvádzajú športoví fanúšikovia práve ponuku jedla a nápojov ako hlavný faktor, ktorý rozhoduje o ich spokojnosti,“ vysvetľuje Charlie Wager, riaditeľ divízie Oracle Hospitality. „Naše cloudové platformy umožňujú operátorom nasadiť najmodernejšie technológie a poskytujú im agilitu, schopnosť rýchlo reagovať na meniace sa očakávania zákazníkov.“

Súčasným trendom je skôr pridávanie ďalších videoprojekcií na štadióny a snaha poskytovať divákom zábavu ešte pred začiatkom samotného stretnutia. Investície do technológií súvisiacich s ponukou jedla a nápojov však ponúkajú najrýchlejšiu návratnosť investícií. Mobilné technológie umožňujú vylepšiť objednávanie, platenie aj uplatnenie vernostných programov.

Z výsledkov nového prieskumu okrem iného vyplýva:

  • 68 % návštevníkov športových akcií v USA a 60 % celosvetovo by pravdepodobne alebo určite využívalo objednávky, ktoré by sa dali uskutočniť bez toho, aby človek musel vstávať zo sedadla.
  • Americkí fanúšikovia by v prípade, že by čas potrebný na vybavenie objednávky poklesol o polovicu, boli za potraviny a nápoje ochotní utratiť o 20 dolárov viac (nárast typických výdavkov o 43 %).
  • 27 % amerických fanúšikov a 14 % celosvetovo využíva vernostné programy, ktoré ponúkajú športové tímy alebo prevádzkovatelia štadiónov.

Divízia Oracle Hospitality Sports & Entertainment už viac než 35 rokov poskytuje riešenie pre zákazníkov podnikajúcich v segmente športu a zábavnom priemysle. Ponúka riešenie pre predaj (point-of-sale), ktoré zahŕňa napr. riadenie zásob, vernostné zľavy, vzdialené objednávky („zo sedadla“) a umožňuje aj integráciu technológií a produktov tretích strán.

Spoločnosť Turnkey Intelligence, založená v roku 1996, je popredná agentúra zameriavajúca sa na prieskumy trhu v oblasti športu, v zábavnom priemysle a marketingu. K jej klientom patria aj prevádzkovatelia veľkých športových súťaží vrátane National Football League (NFL) a National Basketball Association (NBA), profesionálne športové tímy, prevádzkovatelia štadiónov aj firmy, ktoré športové akcie sponzorujú.

Redakcia

Všetky autorove články
mobilne apkikacie jedlo objednat

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať