
Folklorika po mesiaci na trhu: Dostala sa na čelo sledovanosti medzi hudobnými kanálmi
Už po prvom mesiaci od štartu nového exkluzívneho kanálu Telekomu sa Folklorika dostala na čelo sledovanosti medzi hudobnými kanálmi. Spomedzi kanálov zaradených v základnom balíku (Senzi, Rebel a Folklorika) bola v júni nová stanica suverénnym lídrom, pred druhým kanálom v poradí mala až 15-percentný náskok*.
Nový exkluzívny kanál Telekomu venovaný slovenskému folklóru dokonca v júni v sledovanosti predstihol aj také hudobné značky ako VH1, či MTV, Ocko a ďalšie.
„Predpokladali sme, že Folklorika má potenciál osloviť veľký okruh divákov, no také jednoznačné prvenstvo medzi tematickými hudobnými kanálmi nás milo prekvapilo. Svoje však mohla zohrávať aj zvedavosť našich TV zákazníkov, chceli sa pozrieť na novinku v našej ponuke. Ďalšie mesiace ukážu, či si slovenský folklór a jeho dokumentárny presah získali ich srdcia natrvalo.“