CANON_leto2024 CANON_leto2024 CANON_leto2024

Ktorý rozchod je ten najlepší? Prezradí to Bolt prostredníctvom rockovej balady.

Tlačové správy
0

Prvá európska superaplikácia Bolt vytvorila baladu o zlomenom srdci inšpirovanú osemdesiatymi rokmi. Pokúsi sa presvedčiť zákazníkov, aby prehodnotili svoj vzťah k osobnému autu. V spolupráci s nádejnou estónskou speváčkou a skladateľkou Anett sa fanúšikom prihovára srdcervúcou rockovou baladou "Best Part of Me".

  • Skladba "Best Part of Me" opisuje výbuch emócií, ktorý nastáva, keď sa odmilujete od svojho osobného auta a zamilujete sa do života bez neho, jeho  autorkou a producentkou je estónska speváčka Anett
  • Pieseň odštartovala kampaň "Môj najlepší rozchod", ktorá stavia na rozhovoroch so šiestimi ľuďmi, ktorí dali zbohom svojmu súkromnému autu
  • Európska superaplikácia poskytne aj svojim slovenským priaznivcom možnosť vyhrať kredit na jazdu vo výške 70 eur - účastníci budú musieť napísať komentár, prečo sa rozišli so svojím súkromným autom alebo prečo to plánujú

Niektoré vzťahy sú radosť, iné si zaslúžia povedať „a dosť“. Aj takto by sme mohli v skratke opísať kampaň, ktorá je podfarbená emotívnou skladbou. Upokojujúce klávesy, nežné vokály a bicie vzdávajúce hold Philovi Collinsovi, to všetko je súčasťou kampane "Môj najlepší rozchod". Bolt - na čele s 29-ročným generálnym riaditeľom Markusom Villigom, ktorý nikdy nemal vodičský preukaz - urobil rozhovor so šiestimi Estóncami o tom, prečo sa vzdali svojho osobného auta a ako teraz žijú šťastnejší, zdravší a udržateľnejší život. Ich príbehy a sprievodné fotografie si môžete pozrieť na stránke bestbreakups.com.

Pohodlnú a spoľahlivú digitálnu taxislužbu od spoločnosti Bolt využívajú aj Slováci v ôsmich mestách od Bratislavy až po Košice. Dlhodobým cieľom superaplikácie je vytvoriť mestá pre ľudí, nie pre autá, a to urýchlením prechodu od vlastných áut k zdieľanej mobilite, pričom ponúka lepšie alternatívy v Európe a Afrike vrátane taxislužby, zdieľaných áut a kolobežiek a doručovania jedla a potravín. Výzva prichádza po tom, čo prieskum medzi viac ako 7 000 zákazníkmi Boltu na 17 európskych trhoch vypočítal, že používaním  zdieľaných kolobežiek Bolt sa predišlo viac ako 20 miliónom km jázd autom, čo sa rovná viac ako 2,4 miliónom kg CO2 (alebo 18,5 miliónom plastových jednorazových tašiek, alebo viac ako 2 600 spiatočným letom medzi Parížom a New Yorkom).

Liisa Ennuste, hlavná kreatívna strategička kampane, zdôraznila sentimentálnu hodnotu, ktorú ľudia pripisujú svojim autám, pričom približne polovica majiteľov im určuje pohlavie a tretina im dáva meno. "Žiaľ, naši vrčiaci a dymiaci partneri sú pre nás jednak drahí a zároveň nie sú ideálni ani pre naše mestá - vytvárajú zápchy, znečisťujú životné prostredie a zaberajú približne 50 % mestského priestoru, ktorý by sa mohol využiť pre ľudí alebo iné udržateľnejšie spôsoby dopravy," povedala. "Vieme, že mnohým ľuďom sa myšlienka zbaviť sa svojho auta môže zdať nereálna, a práve preto sme chceli predstaviť skúsenosti skutočných ľudí a ich veľmi reálne príbehy o rozchode. Ukazuje sa, že ich život nielenže pokračuje, ale že sa aj zlepšuje," dodáva Liisa Ennuste.

Dôkazom toho je aj príbeh Lucie Krahulcovej, public policy manažérky pre mikromobilitu Bolt, ktorá na vlastnej koži vyskúšala, aké to je žiť bez auta. Po živote v Kanade, Belgicku a  Austrálii, kde bolo vlastné auto akýmsi komfortným doplnkom k bicyklu, sa v roku 2021 presťahovala do Prahy a natrafila na problém. Jednak mestu chýba cyklistická infraštruktúra, zároveň je prepchaté autami a ani nájdenie ideálneho štvorkolesového parťáka nie je jednoduché. “Povedala som si, že to teda skúsim inak. Začala som využívať carsharing, viac som cestovala vlakmi a autobusmi, presedlala som na MHD a občas na taxík, veľké nákupy som si tiež nechala dovážať. Takto som za osobnú dopravu v roku 2022 minula zhruba 2 500 eur, čo je viac než prijateľné,” opisuje L. Krahulcová svoj rok bez auta.

Bolt sa snaží na život bez auta nalákať aj Slovákov. Tento týždeň spustila súťaž, v ktorej môžu vyhrať kredit na jazdu v taxíku v hodnote 70 eur. Účastníci musia jednoducho povedať @bolt_sk, prečo sa vzdali svojho osobného auta alebo prečo tak chcú urobiť. Okrem hlavnej výhry Bolt prekvalí kreditmi aj ďalších troch účastníkov.

O Bolte

Bolt je európska superaplikácia, ktorej poslaním je urobiť mestskú mobilitu dostupnejšou, bezpečnejšou a udržateľnejšou. Bolt má 100 miliónov zákazníkov v 45 krajinách Európy a Afriky. Spoločnosť ponúka celý rad služieb mobility, vrátane taxi služby, zdieľaných áut a kolobežiek, donášky jedla a potravín.

Bolt je so svojimi 130 000 kolobežkami vo vyše 170 mestách v 20 európskych krajinách najväčším poskytovateľom takýchto služieb v Európe.

Bolt press kit: http://bit.ly/bolt-media-kit 

 

Bolt

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať