ROG Zephyrus ROG Zephyrus ROG Zephyrus

Reklamácie v Nay vyriešite bez bločku

Tlačové správy
0
Spoločnosť NAY prichádza s novou službou. Výmenu tovaru, záručnú reklamáciu alebo uplatnenie predĺženej záruky vybavíte v NAY bez dokladu o zaplatení či záručného listu. Stačí, aby ste pri reklamácii predložili klubovú kartu NAY Extra, ktorú ste použili pri kúpe tovaru. Pokladničné doklady sú súčasťou každého nákupu. Pri cennejšom tovare vám pokladník vždy radí starostlivo si ich uschovať, a tak ukladáte blok za blokom, až sa z toho stáva slušná zbierka papierov. Pre všetkých, ktorých nebaví zbierať a archivovať pokladničné doklady, prináša NAY novú službu - reklamáciu bez bločku. „V súčasnosti je každý zahltený takým množstvom dokumentov, že už nikoho nebaví odkladať si bločky a pri reklamácii hľadať ten pravý. Spoločnosť NAY vníma tento trend, preto sme sa rozhodli priniesť novú službu, vďaka ktorej majú naši zákazníci všetko pokope, bez starostí a v prípade potreby vždy poruke,“ hovorí Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY. Všetko čo pri takejto reklamácií ...

Redakcia

Všetky autorove články
Nay

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať