SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Whirlpool Experience Tour: unikátny inovatívny foodtruck z dielne spoločností WHIRLPOOL a PEUGEOT Design Lab

Tlačové správy
0

Skupina WHIRLPOOL v partnerskej spolupráci so spoločnosťou PEUGEOT s potešením uvádzajú „Whirlpool Experience Tour“.

V rámci tohto unikátneho a originálneho propagačného konceptu budú predajcom zo siete B2B predstavené nové kombinované parné rúry W6 a W7.

WHIRLPOOL a PEUGEOT, veľkoobjemové značky zamerané na špičkové produkty s výrazným osobitým dizajnom, sa rozhodli spolupracovať a vytvoriť tak nezvyčajný výnimočný zážitok. Spoločný tím s účasťou expertov zo štúdia PEUGEOT Design Lab pracoval s cieľom navrhnúť foodtruck inšpirovaný odvetvím bistier a gastronómie.

Tento unikát v portfóliu značky bol vytvorený na základe modelu PEUGEOT EXPERT a prebudovaný spoločnosťou BCC.

Vo svojej úspešnej prvej sezóne 2021„Whirlpool Experience Tour“  postupne navštívil 20 miest a poskytol 72 vzorových kurzov viac ako 500 predajcom, ktorých tento koncept oslovil. Vo svojej misii bude opäť pokračovať od apríla 2022.

Whirlpool Experience Tour: prémiový dizajn a pôžitok

Pri navrhovaní foodtrucku „Whirlpool Experience Tour“ bol pre dizajnérov PEUGEOT Design Lab a WHIRLPOOL prvoradý autentický zážitok zákazníkov.

Priestor je optimalizovaný s novým usporiadaním jeho jednotlivých súčastí.

Bočnú stranu vozidla, tvarom pripomínajúcu hmyzie krídlo je možné úplne otvoriť. Vzniknú tak dve rozsiahle pracovné dosky, ktoré sa otvárajú smerom von a vytvárajú ergonomicky dokonalú kuchyňu.

Šéfkuchár má výlevku a platňu sporáka v ideálnej výške a na dosah úložné miesto a dve kombinované parné rúry.

Počas predvádzacej akcie celú jednotku chráni integrovaná strecha.

V rámci tohto inovatívneho a originálneho konceptu sa šéfkuchár prvýkrát nachádza v rovnakej výške ako predajcovia, čo vytvára pri predvádzacích akciách priateľskejšiu atmosféru.

Účastníci tak dokážu sledovať priebeh prípravy jedál bez toho, aby im ušla čo i len tá najmenšia drobnosť, či v tomto prípade vlastne odrobinka.

V zadnej časti foodtrucku sa nachádza multimediálny systém so soundbarom a veľkoplošnou obrazovkou inšpirovaným konceptom

„Le Bistrot du Lion“, na ktorej sa premietajú inštruktážne videá a vysvetľujú špecifické vlastnosti rúr.
„Whirlpool Experience Tour“ je skutočným unikátom   portfóliu značky s premysleným dizajnom a ostáva verný duchu "bistronómie", čo znamená, že požiadavky špičkových šéfkuchárov sa aplikujú pri príprave jednoduchých, dostupných jedál v uvoľnenejšom prostredí.

Pracovná plocha a čelá sú vyrobené z talianskej bielej keramiky s antibakteriálnym povrchom,bezzápachovej a s ľahkou údržbou.

Mosadzné lišty zvýrazňujú pracovnú plochu. Titánový sivý trup  foodtrucku so vzormi v štýle „tón na tóne“ nás vracia  do sveta pary  a kopíruje estetiku najkvalitnejších rúr od spoločnosti WHIRLPOOL.

Whirlpool Experience Tour

Whirlpool Experience Tour:nový komunikačný nástroj

Whirlpool Experience Tour je neoddeliteľnou súčasťou 360 kampane tejto značky, zameranej na vstavané kuchynské spotrebiče a spustenej vo Francúzsku na jar 2021.

Tento prémiový a jedinečný nástroj je zameraný na segment B2B a dlhší čas bude putovať naprieč Francúzskom k predajcom vmaloobchodnej sieti, k odborníkom na kuchyne, k obchodníkom vo veľkoobchode a zúčastní sa medzinárodných obchodných výstav.

Šéfkuchári pomocou neho názorne ukážu originálne vlastnosti a výhody úplne nových kombinovaných parných WHIRLPOOL.

Vďaka technológii SteamSense   kombinovaných rúrach WHIRLPOOL W6 a W7, využívajúcich pečenie pomocou pary je jedlo chrumkavé, na povrchu opečené do zlatista a vnútri mäkké.

Potraviny sa varia rýchlo a rovnomerne. Praktická zásuvka umožní naplniť rúru vodou a využívať tak parnú funkciu.

„Whirlpool Experience Tour“ je postavený na podvozku PEUGEOT EXPERT vo verzii Long upravenom spoločnosťou BCC (Hauts de France).

Je kompaktný (5,30 m), ak vezmeme do úvahy rôzne možnosti jeho konfigurácie, ovládateľný avysoký len 1,90 m, takže ľahko zaparkuje na väčšine parkovísk.

V ďalšom prívese v rovnakej farbe ako foodtruck, sa nachádza chladnička ďalšie príslušenstvo. Chladničke dodáva energiu solárny panel, ostatné spotrebiče poháňa generátor.

Whirlpool Experience Tour

PEUGEOT a WHIRLPOOL: spoločná DNA, obojstranne výhodné partnerstvo

Nie je to náhoda, že skupina WHIRLPOOL, nadšená foodtruckovým konceptom „Le Bistrot du Lion“, oslovila odborníkov zo štúdia PEUGEOT Design Lab, aby pre ňu vytvorili na mieru  ušitý koncept. PEUGEOT Design Lab pritom nadviazal na foodtruck Gillardeau a opäť raz predstavuje svoju inovatívnu profesonalitu, ktorá je dôležitá pre neautomobilových klientov.

Dizajn, emócie a technológie stoja pre WHIRLPOOL   PEUGEOT v centre produktového dizajnu.

Rúry WHIRLPOOL zo série W Collection ponúkajú modernistický, čistý a minimalistický štýl a dobre premyslenú ergonómiu.

Brúsená nerezová oceľ je kombinovaná s displejmi a dotykovými plochami. Dizajn najnovšieho konceptu PEUGEOT kombinuje zmyselné krivky, ostré hrany a svetelný podpis  s tromi zubmi, zatiaľ čo i-Cockpit® umocňuje zážitok zo šoférovania.

PEUGEOT a WHIRLPOOL, obe spoločnosti zamerané na veľkoobjemovú výrobu špičkových produktov, majú vo svojom segmente podobnú pozíciu. Ich mantrou sú nielen výkon a efektívnosť, ale aj sociálna a environmentálna zodpovednosť. Toto partnerstvo je taktiež v súlade s novým sloganom

„Zmysel pre to, čo je naozaj podstatné " s cieľom podporovať blaho jedinca a zároveň celej planéty. 

Rúry zo série W Collection sľubujú varenie bez tuku v kombinácii s parnou technológiou, čo znamená, že jedlo si uchováva všetky vitamíny.

 Elektrifikované, 100 % elektrické (e-208, e-2008, e-PARTNER, e-EXPERT and e-BOXER) alebo plug-In hybridné (308 hatchback a SW, 3008, 508 sedan a SW) modely PEUGEOT kombinujú radosť z jazdy pričom vyhovujú tým najprísnejším aktuálnym  emisným štandardom CO2.

„Whirlpool Experience Tour“ v tomto čase úspešne ukončuje prvú sezónu 2021 a začne opäť fungovať v apríli 2022.

V priebehu uplynulého leta precestoval Francúzsko, zavítal do 20 miest a poskytol 72 hodinových výcvikov pre viac ako 500 predajcov, ktorých tento jedinečný, inovatívny a zážitkový školiaci concept oslovil.

V druhej fáze značka plánuje s týmto konceptom aj iné formy predvádzacích akcií vo svojich európskych sieťach v Taliansku, Poľsku a Veľkej Británii.

 

Zobrazit Galériu

WHIRLPOOL

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať