SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

10 vecí, ktoré premenia firemný web na skvelého obchodníka

0
Skvelý obchodník je základom každého úspešného biznisu. Skvelým obchodníkom však nemusí byť len dlhoročný biznismen, ošľahaný skúsenosťami. Firemná prezentácia, ako súčasť firemnej identity a zároveň jeden z najdôležitejších komunikačných kanálov so zákazníkom, ponúka výborný priestor na vytvorenie ďalšieho spôsobu, ako sa predať. Urobiť zo svojho firemného webu stroj na zákazníkov však chce niečo viac ako len pekný dizajn či pútavý obsah. Cieľom je interakcia, ktorú možno dosiahnuť rôznymi formami, v praxi nazývanými prvky call to action. Rozmanitosť komunikácie so zákazníkom cez firemný web môže byť nekonečná. Dôležité je si uvedomiť, že prvky call to action sú v podstate obchodným prejavom firemnej stránky a práve ony sú zlomovým bodom, od ktorého závisí, či vás nakoniec zákazník osloví. Medzi najefektívnejšie spôsoby komunikácie so zákazníkom prostredníctvom firemného webu jednoznačne patria: Newsletter Kontaktné/objednávkové formuláre Livechat Diskusné fórum Komentáre v blo ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať