4ka uvádza digitálneho parťáka Huga: AI asistenta v rámci aplikácii Moja 4ka
Mobilný operátor 4ka spúšťa novú generáciu svojej aplikácie s názvom Moja 4ka, ktorá sa posúva do kategórie superaplikácií. Jej najväčšou novinkou je Hugo, AI asistent, ktorý mení spôsob, akým zákazníci objavujú služby, spravujú svoj účet a komunikujú s operátorom.
Ide o riešenie, ktoré v takto komplexnej podobe na slovenskom telekomunikačnom trhu zatiaľ nemá obdobu.
„Hugo je oveľa viac než chatbot. Je to digitálny parťák, ktorý sa dokáže učiť, personalizovať odporúčania a nahradiť všetko, čo človek potrebuje v zákazníckej zóne. Je to prvý krok k tomu, aby sa Moja 4ka stala najosobnejšou telekomunikačnou appkou na Slovensku,“ hovorí Andrea Čagalová, produktová manažérka.
Hugo: Srdce aplikácie Moja 4ka
Nová Moja 4ka je navrhnutá jednoducho, ale jej podstata stojí na inteligentnej technológii. Hugo je ten, kto ju spája.
Hugo dokáže zákazníkovi okamžite poradiť s výberom produktov, balíkov, spôsobom aktivácie aj kontrolou spotreby. Zároveň slúži ako inteligentný sprievodca, ktorý vysvetlí, kde sa v appke čo nachádza, a rýchlo vyhľadá služby podľa názvu, typu či lokality.
Na základe správania používateľa vie odporúčať relevantné ponuky a uľahčiť riešenie úloh priamo v appke. Od aktivácií a nastavení až po jednoduché poradenstvo v reálnom čase. Hugo spája svet telekomunikačných služieb s budúcim ekosystémom partnerov, ktorý bude appka rozvíjať.
„Hugo je navrhnutý tak, aby spolu s nami rástol, my budeme myslieť ako Hugo a Hugo ako my.. Každá interakcia ho učí niečo nové. V roku 2026 ho chceme prepojiť s ďalšími kategóriami služieb a schopnosťami, ktoré zásadne zmenia spôsob, akým ľudia používajú appku,“ dodáva A. Čagalová.
Aplikácia je dostupná pre všetkých zákazníkov automatickou aktualizáciou v obchodoch App Store a Google Play. Aktivácia a prvé prihlásenie prebieha jednoducho cez telefónne číslo, e-mail alebo Apple či Google konto, takže používatelia môžu appku začať využívať okamžite bez zbytočného nastavovania.

Inovatívne riešenia
Nová generácia aplikácie Moja 4ka predstavuje dôležitý krok v rozvoji digitálnych služieb operátora. Okrem prehľadnejšieho a modernejšieho prostredia prináša aj jednoduchšiu správu produktov a otvorenú platformu umožňujúcu pridávať nové funkcie či partnerstvá.
Medzi novinkami nájdete aj nový 4ka e-shop, v ktorom si môžete pohodlne nakúpiť zariadenia priamo z appky, či novú Peňaženku, miesto na správu platobných kariet a ešte jednoduchšie SMART platby.
Vďaka modernej technickej architektúre je pripravená flexibilne rásť a reagovať na potreby používateľov. Od telekomunikačných služieb až po budúce doplnkové riešenia, ktoré zákazníkom uľahčia každodenný život.
4ka tak pokračuje vo svojej stratégii prinášať inovatívne, jednoduché a cenovo dostupné digitálne riešenia, ktoré posilňujú komfort zákazníkov a rozširujú možnosti toho, čo všetko môžu vybaviť v jednom prostredí.
Zobrazit Galériu