SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

9 dôležitých vecí, vďaka ktorým sa zrodí váš nový web

Tlačové správy
0

Internet dnes využívame naplno asi všetci. V poslednej dobe sa ale začína uplatňovať najmä na nakupovanie, čo si veľmi dobre uvedomuje každý jeden podnikateľ. Aj ten ale potrebujete pokryť svoju ponuku spokojnými zákazníkmi, ktorí sa k nemu budú neustále vracať. Jednou z prvých vecí, ktorú by mal preto urobiť, je vsadiť najmä na dobrý dizajn webu, ktorý ich priláka ako prvý.

Uspieť vo svete návrhu webových stránok ale býva skľučujúcou úlohou. Neplatí to však v prípade, ak poznáte  prostriedky, s ktorými sa to dá robiť inak a lepšie. Tak, ako sa plod v lone matky formuje a vyvíja počas 9 mesiacov, môžete aj vy s pomocou nasledujúcich 9 krokov priviesť na svet svoj nový web.

1. Účel
Opýtajte sa sami seba, prečo potrebujete webové stránky? Aké ciele chcete vďaka nim dosiahnuť a kto je vaše cieľové publikum? Odpovede na tieto otázky budú mať potom vplyv na dizajn a obsah vašich webových stránok, s ktorého tvorbou by ste sa najlepšie mali obrátiť na dobrú  reklamnú agentúru.

2. Výber domény
Názov domény je jedinečnou informáciou, ktorá identifikuje vaše webové stránky, preto by mal byť nezabudnuteľný a krátky. Ak je ťažké ho napísať a zapamätať si, vznikne väčšia pravdepodobnosť toho, že potenciálni návštevníci s chuťou vás navštíviť zlyhajú. Doménové mená obsahujúce čísla a pomlčky sú tiež dosť nevhodný riešením.

Oveľa lepšie urobíte, ak si vyberiete kľúčové slovo, ktoré je relevantné pre vašu firmu alebo oblasť cieľa. Aj výber správneho registrátora domén je ďalším dôležitým aspektom, teda všetko veci, ktoré je potrebné zvážiť.

3. Výber webhostingu
Pochopenie vašich požiadaviek na hosťovanie je jedným z prvých krokov pri rozhodovaní o tom, ktorá hostingová spoločnosť vám bude vyhovovať najviac. Záleží to od viacerých faktorov a jedným z nich je aj predmet vášho podnikania alebo typ poskytovaných služieb.

4. Usporiadanie
Webová stránka by mala mať čistý a atraktívny dizajn, ktorý sa dá ľahko navigovať a upozorňuje na váš produkt alebo obsah. Profesionálny design manuál je výsledkom dobre navrhnutého webu, ktorý je pre oči jednoduchý a atraktívny, poskytuje divákom pozitívny zážitok z používania a má tiež pozitívny vplyv na obraz vašej spoločnosti. Skúste ho spolu s odborníkmi vyladiť.

5. Získajte odozvu
V dnešnej dobe využívajú ľudia internet na svojich inteligentných telefónoch viac ako kedykoľvek predtým. Reagujúci dizajn znamená, že vaše webové stránky sú k nim priateľské a automaticky sa zmenia na veľkosť obrazovky, na ktorej sa zobrazujú. V tomto smere je dôležitá aj rýchlosť načítania stránky. Podľa výskumov spoločnosti Akamai sa zistilo, že len omeškanie v intervale 1 sekundy môže znížiť počet konverzií o 7 %.

6. Kvalitný obsah
Aby ste si udržali kvalitu svojich webových stránok, musí byť obsah samotného webu aktuálny a pútavý. Okrem toho by mal byť všetok obsah pôvodný a neprevzatý z iných webových stránok, čo by mohlo spôsobiť porušenie autorských práv.

7. Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO)
Neexistuje žiadny dobrý a rozumný dôvod na to, aby ste si založili stránku, ktorá nie je hľadaná. Je veľmi dôležité, aby sa vaše webové stránky zaradili do vyhľadávačov vo vysokej miere a existuje na to niekoľko spôsobov. Od písania vlastných vysoko kvalitných, originálnych obsahov,  až po integráciu v sociálnych médiách. Veľa aspektov optimalizácie, ktoré nemožno ignorovať, ak chcete, aby vaše webové stránky boli úspešné.

8. Údržba miesta
Systém správy obsahu alebo CMS je to, čo potrebujete na udržiavanie svojich webových stránok a udržiavanie ich aktuálnosti okamžite po ich spustení. Ide v podstate o webové ovládacie panely, ktoré vám umožňujú pridávať a odstraňovať obsah, ako sú obrázky a text, čo zvládnete sami odkiaľkoľvek a v akomkoľvek čase. Je to naozaj jednoduché a vyžaduje si to menšiu prax. Ak viete pracovať s kancelárskymi balíkmi, problém to ale určite nebude ani tu.

9. Analytics
Pomocou analýzy môžete vedieť, koľko návštevnosti sa vašim webovým stránky dostáva a odkiaľ prichádza. Použitie online nástroja, Google Analytics, na poskytnutie týchto údajov, vám umožní strategicky myslieť, prilákať nových zákazníkov a zlepšiť celkový výkon vašej webovej stránky.

Zobrazit Galériu

Seocentrum s.r.o.

Všetky autorove články
online web internet pocitac PC Digital dáta SEO biznis

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať