SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement SAMSUNG 042024 Advertisement

Azet oslavuje: už 17 rokov na trhu

Tlačové správy
0

Keď bola 17. marca 1997 spustená internetová stránka Zoznamka.sk, málokto by predpovedal, že sa stane základným kameňom budúceho najnavštevovanejšieho portálu na Slovensku. Azet je tu už 17 rokov a začiatky neboli jednoduché. Kým pri spustení fungoval s jedným zamestnancom a zároveň zakladateľom, dnes sa o prevádzku spoločnosti stará cez 300 ľudí a webové stránky prevádzkovateľa Azet navštevuje až 1 000 000 používateľov denne.

Základným kameňom Azetu bola internetová služba Zoznamka.sk, ktorá bola v roku 1999 doplnená o možnosť interaktívnej komunikácie prostredníctvom chatu a tak vznikol Pokec.sk. Aj napriek tomu, že na Slovensku už existovali služby tohto typu, Pokec sa svojou inovatívnosťou a rýchlym vývojom prakticky okamžite presadil a stal sa trhovou jednotkou. V roku 2000 sa Zoznamka.sk a Pokec.sk ako lídri v segmente zoznamovania sa a internetového chatu zjednotili pod jednu značku - Azet.sk.

Azet je dlhodobo internetová jednotka na slovenskom trhu a takmer všetci vedia, že sieť webov Azet.sk tvorí nielen komunitný portál Pokec, ale tiež e-mailová služba Azet s kapacitou až 5GB a približne 50 etablovaných magazínov a služieb. Veľká väčšina z nich dokonca patrí k najnavštevovanejším vo svojom segmente.

V TOP5 najnavštevovanejších portálov na Slovensku sa za mesiac január presadili okrem Azet.sk aj ďalšie dva spravodajské weby - Aktuality.sk a Čas.sk. Na vrchole je už tradične Azet.sk s návštevnosťou až 2 464 000 používateľov. Aktuality.sk, ktoré ponúkajú seriózne spravodajstvo z domova i zo sveta, v tom istom mesiaci navštívilo 1 836 000 unikátnych čitateľov. Čas.sk, oficiálny web najčítanejšieho denníka Nový Čas s vlastným online obsahom, videlo v rovnakom mesiaci 1 816 000 unikátnych návštevníkov, čo je o 30% viac než minulý rok.

Každý mesiac dominuje Azet.sk aj v ďalšom dôležitom rebríčku - návštevnosti zoskupenej podľa prevádzkovateľov. Za mesiac január mal 3 040 000 unikátnych návštevníkov, čo je o takmer pol milióna viac ako číslo najbližšieho konkurenta.

Spoločnosť Azet.sk má za sebou úspešné roky pôsobenia. Len za posledný rok do portfólia Azetu pribudlo niekoľko nových produktov a služieb. Jednou z nich je aj Bistro.sk - služba pre online objednávanie a rozvoz jedál po celom Slovensku za ceny ako v reštauráciách. Mesačne sa prostredníctvom tejto online služby uskutoční viac ako 15-tisíc objednávok z celého Slovenska. Do skupiny Azet.sk pribudol v minulom roku aj inzertný portál - Autovia.sk. Azet tak vlastní až dva weby z TOP 3 inzertných motoristických stránok.

Medzi ďalšie novinky patrí spustenie nového webu - Časpreženy.sk, ktorý sa v krátkej dobe stal absolútnou jednotkou medzi online ženskými magazínmi na Slovensku. Ďalšou jednotkou vo svojom segmente je od februára aj online športový denník - Šport.sk. Medzi významné udalosti za posledné obdobie patrí spustenie mobilných aplikácií pre služby: Pokec.sk, Bistro.sk, Čas.sk, ale aj Bazár.sk, ktorá dokonca získala 2. miesto v súťaži Android Code 2013 o najlepšie slovenské aplikácie v roku 2013.

Za historický úspech Azetu môžeme považovať aj fúziu z roku 2010, kedy sa stal Azet súčasťou jednej z vedúcich mediálnych spoločnosti v strednej a vo východnej Európe Ringier Axel Springer a.s. Azet.sk v krátkom čase do svojho portfólia prevzal a dodnes úspešne prevádzkuje všetky online služby tejto spoločnosti, stále pod vedením generálneho riaditeľa Milana Dubca.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať