Samsung_06 Samsung_06 Samsung_06 Advertisement

Cisco chce kúpiť slovenskú firmu Slido

0

Spoločnosť Cisco oznámila svoj záujem o akvizíciu súkromnej slovenskej spoločnosti Slido s.r.o. so sídlom v Bratislave. Tá poskytuje špičkové technológie zaisťujúce vylepšenú interakciu s publikom na mítingoch a akciách, a to pred ich konaním, počas nich a po ich skončení. Technológia spoločnosti Slido sa stane súčasťou platformy Cisco Webex a poskytne nové možnosti ako zvýšiť zapojenie účastníkov osobných a virtuálnych stretnutí.

Mítingy a stretnutia na diaľku sa stali každodennou realitou a súčasťou všetkých aspektov našich životov – od komunikácie s priateľmi, cez členov rodiny až po kolegov v práci. Podľa nedávneho globálneho výskumu 98 % respondentov očakáva, že pracovné mítingy budú bežne zahŕňať aj vzdialených účastníkov. Firmy preto hľadajú cesty, ako udržať kontakt so všetkými účastníkmi mítingov, podporovať firemnú kultúru a poskytnúť lepší zážitok z virtuálneho stretnutia so zamestnancami, obchodnými partnermi i zákazníkmi.

Riešenie spoločnosti Slido používa takmer 7 miliónov používateľov mesačne. Poskytuje im platformu na zapojenie publika, ktorá umožňuje v reálnom čase vyhodnocovať spätnú väzbu účastníkov pred, počas a po mítingu alebo stretnutí. Využíva pritom rôzne formy dotazníkov, kvízov, hlasovania, grafického znázornenia vo forme word cloudu a ďalších nástrojov.

Interakciu s používateľmi možno nastaviť za menej ako jednu minútu. Účastníci stretnutia sa pripoja pomocou svojho smartfónu, tabletu alebo počítača s využitím špeciálneho kódu podujatia alebo odkazu bez toho, aby museli čokoľvek inštalovať. Po pripojení sa môžu zapojiť do hlasovania, klásť otázky a dať najavo svoju spätnú väzbu. Široké možnosti zapojenia používateľov pomôžu dosiahnuť, aby sa každý mohol priamo zapojiť do diania bez ohľadu na to, či sa na mítingu zúčastní osobne alebo na diaľku.

 

Cisco

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať