SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Digitálna inteligencia pokračuje, tvárami kampane sú youtuberi

Tlačové správy
0

Do boja proti zneužívaniu peňazí sa najnovšie zapojil známy slovenský youtuber Expl0ited a onedlho pravdepodobne tiež známy youtuber Yablko. Práve títo dvaja vlogeri sa stali hlavnými predstaviteľmi pokračovania projektu Digitálna inteligencia, v ktorom sa ČSOB po minuloročnom úspechu rozhodla pokračovať.

Už druhý rok spolupracuje ČSOB s agentúrou TRIAD Advertising na edukatívnom projekte Digitálna inteligencia. Po úspechu projektu v minulom roku, kedy Digitálna inteligencia získala dokonca ocenenie v rámci cien Hermes Komunikátor roka 2017, sa do neho zapojili aj dvaja youtuberi. Aktuálne štvorka na trhu slovenských influencerov Expl0ited a pre mnohých zatiaľ menej známy youtuber Yablko, ktorý sa už dlhšie venuje videám a programovaniu.    

Pre ČSOB ako spoločnosť podnikajúcu vo finančnom sektore je téma bezpečnej správy financií prioritou. Dbáme na všetky pravidlá a dodržiavanie bezpečnostných kritérií tak, aby sme chránili peniaze klientov. Na to však potrebujeme aj pomoc z druhej strany, teda zo strany klientov. Uvedomujeme si, že ak vložíme energiu do ich edukácie, bezpečnosť ich peňazí sa zvýši. V tomto roku sme sa rozhodli osloviť aj mladšiu generáciu, nakoľko čoraz viac a viac začína narábať s modernými platobnými prostriedkami a táto téma sa ich určite týka“, hovorí Juraj Štefanovič, PR špecialista ČSOB.

Preto sme sa rozhodli osloviť Expl0iteda a Yablka, s ktorými sme vytvorili seriál hackerských prankov (Hack Pranks), v ktorých sme chceli ukázať, ako si nedávame pozor na sociálnych sieťach a ako málo stačí a môžeme mať problém“, hovorí o kampani kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD Advertising, Vlado Kurek. 

Namiesto klasickej reklamy vznikla moderná kampaň, ktorú tvorí séria videí a instastories vytvorených v spolupráci s Expl0itedom a Yablkom, aby stopercentne zapadli do konceptu ich YouTube kanálov. Zdá sa, že sa to podarilo, pretože prvé zo série videí má od uvedenia takmer 250 000 videní.  

Prvú fázu kampane tvorí okrem seriálu Hack Pranksaj webová stránka digitalnainteligencia.sk, na ktorej si môžu užívatelia zmerať svoj digitálny kvocient (tzv. „DQ“) a vyhrať smartfón či antivírus, teda ceny, ktoré korešpondujú s témou kampane.

Druhá fáza kampane zavedie Expl0iteda a Yablka na stredné školy a nechá ich vyučovať špeciálne pripravenú hodinu Informatiky na tému digitálnej bezpečnosti. Súčasťou tejto fázy bude aj súťaž pre stredné školy, ktoré môžu vyhrať počítačové vybavenie.

Odborným garantom projektu je spoločnosť ESET. 

Československá obchodná banka, a.s.

Všetky autorove články
Digital internet online web reklama biznis YouTube trend

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať