SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Huawei je medzi najhodnotnejšími značkami v rebríčku časopisu Forbes

Tlačové správy
0

Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, sa podľa magazínu Forbes, umiestnila medzi sto najhodnotnejšími značkami roku 2017 (Forbes’ Most Valuable Brands of 2017), konkrétne na 88. mieste. Hodnota Huawei je podľa časopisu Forbes 7,3 miliardy USD (takmer 6,5 miliardy Eur), pri medziročnom náraste vo výške 9 %. Huawei je pritom jedinou čínskou značkou, ktorá sa do rebríčka dostala.

Časopis Forbes každý rok vyberá 100 najhodnotnejších značiek z 200 významných medzinárodných brandov. Tento rok sa medzi 100 najlepších dostali značky z 15 svetových krajín. Najvyšší počet pochádza z USA (56), z Nemecka (11), Francúzska (7) a Japonska (6).

Čo sa týka oblastí, najúspešnejšími sú bezpochyby technologické firmy, ktoré majú v rebríčku s 18 miestami najvýraznejšie zastúpenie, zároveň je 9 z nich medzi najlepšími. Ďalších 13 značiek pôsobí v odvetví financií a 12 značiek v oblasti spotrebného tovaru.

V roku 2016 Huawei prekonal výkon na trhu smartfónov
Spoločnosť Huawei v roku 2016 s náskokom prekonala mierou rastu predaných smartfónov mieru rastu celého odvetvia.  Vzhľadom k stabilnému rastu predajov Huawei pokračoval tento trend aj v prvom štvrťroku 2017. Podľa štatistík uznávaných výskumných inštitúcií, ako IDC, SA alebo Trendforce sa spoločnosť Huawei umiestnila na 3. mieste v predajoch smartfónov na svete a na 1. mieste v Číne. Vďaka vlajkovým radom Huawei P a Mate naďalej globálne posilňuje svoje postavenie v rámci prémiového segmentu smartfónov. Vlaňajších modelov Huawei P9/P9 Plus sa celosvetovo predalo cez 12 miliónov kusov a stali sa tak prvými zariadeniami Huawei, ktoré prekonali hranicu 10 miliónov.

Najnovšia vlajková loď Huawei P10 bola predstavená tiež v netradičnom zelenom variante (Greenery), na ktorom spoločnosť Huawei spolupracovala s Pantone. V rámci rozvoja značky spoločnosť nedávno nadviazala partnerstvo s renomovaným módnym magazínom Vogue. Spoločnosť Huawei taktiež spolupracovala so Saatchi Gallery v Londýne na prvej výstave selfie snímok „Od selfie k sebavyjadreniu“. Prostredníctvo týchto počinov spoločnosť Huawei nielenže predstavila svoje poňatie značky, ale sa tiež prepojila s životným štýlom a emóciami zákazníkov.

Umiestnenie Huawei v rade prestížnych rebríčkov
Rastúci vplyv značky Huawei zaznamenalo niekoľko významných svetových inštitúcií. Okrem umiestnení medzi najhodnotnejšími značkami roku 2017 podľa časopisu Forbes, získala spoločnosť v októbri 2016 72. miesto v rebríčku spoločnosti Interbrand „Top 100“ najhodnotnejších svetových značiek, v rámci ktorého bola aj najúspešnejším skokanom v technologickom odvetví. Spoločnosť sa tiež umiestnila v rebríčku „Global 500“ najhodnotnejších firiem roku 2017 na 40. mieste, keď sa oproti predchádzajúcemu roku zlepšila o sedem priečok.

Viac informácií o produktoch Huawei nájdete na http://consumer.huawei.com/sk

Zobrazit Galériu

Huawei

Všetky autorove články
Huawei

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať