SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

LG display mieri OLED technológiou na trh luxusných televízorov

Tlačové správy
0

Spoločnosť LG Display, popredný svetový inovátor v odvetví zobrazovacích technológií, považuje európsky trh za kľúčové bojisko v segmente luxusných televízorov a aktívne usiluje o to, aby sa technológia OLED dostala do popredia záujmu spotrebiteľov už pri tohtoročných sviatkov.

„Európa ponúka optimálne podmienky pre expanziu OLED technológie, vzhľadom k tomu, že má veľkú tendenciu prijímať nové technológie. Luxusné výrobky majú vysoký podiel vo všetkých priemyselných odvetviach. Spoločnosť LG Display sa zaviazala v nasledujúcich dvoch rokoch maximalizovať expanziu na globálnom trhu OLED televízorov,“ hovorí Marek Sojak, Product Marketing Manager z pobočky LG v spojení s Európskymi dňami OLED v Mníchove.

Účastníci mali výnimočnú možnosť zoznámiť sa so stratégiou spoločnosti LG Display v odbore OLED televízorov v Európe i vo svete a s budúcimi plánmi v oblasti využitia technológie OLED. Sympózia sa zúčastnili hlavní európski výrobcovia OLED televízorov, napríklad Loewe, Bang&Olufsen, Philips, Grundig, Metz, Panasonic, Toshiba a LG Electronics, spolu so zástupcami priemyselných spoločností, ako sú združenia European Imaging and Sound Association (EISA), spoločnosť pre prieskum trhu GfK a organizácie Red Dot, ktorá pri viacerých príležitostiach udelila OLED televízorom spoločnosti LG Electronics svoje prestížne ocenenie Red Dot Design Awards.

Spoločnosť LG Display v spolupráci so spoločnosťou LG Electronics uviedla v roku 2013 prvý OLED televízor na svete. Spoločnosť považovala technológiu OLED za faktor, ktorý do budúcna zmení pravidlá v oblasti výroby obrazoviek aj budúceho trhu s televízormi. Od tej doby sa počet výrobcov televízorov stabilne zvyšuje a na poslednom veľtrhu IFA v Berlíne predstavilo svoje OLED výrobky už 13 značiek televízorov. Podľa spoločnosti GfK pozícia technológie OLED na globálnom trhu s televízormi dramaticky vzrástla a dnes predstavuje 74% v segmente luxusných televízorov s uhlopriečkou 55 palcov a 61% v segmente s uhlopriečkou 65 palcov.

Podľa nedávneho prieskumu trhu spoločnosti GfK zaujímajú luxusné televízory s technológiami UHD, HDR a WCG významných 76% celkového európskeho trhu televízorov. Marek Sojak z pobočky LG dodáva: „Podiel zákazníkov so záujmom o technológiu OLED sa v budúcnosti bude zvyšovať rýchlejšie. Výrobcom to prinesie výhody jednak v povedomí o značke a tiež v náraste predajnosti. Spoločnosť LG Display vybudovala stabilný systém, pokiaľ ide o výrobu a kvalitu a bude rozširovať výrobu z 1,7 milióna kusov v roku 2017 na 2,5 milióna v roku 2018. V rámci príprav na prudký nárast v oblasti OLED televízorov budeme úzko spolupracovať s našimi európskymi partnermi.“

OLED televízory predstavujú špičku medzi obrazovkami: dokonalá čierna, živá reprodukcia farieb a vysoký kontrastný pomer. Vďaka tomu sú ideálne pre HDR. Ďalej technológia ponúka široké pozorovacie uhly, takže sa skvele hodí do verejných priestorov. V dôsledku týchto faktorov televízory stabilne získavajú najvyššie hodnotenia pri posudzovaní kvality a výkonu vykonávanom vo Veľkej Británii, Nemecku, Francúzsku, Severnej Amerike a ďalších krajinách. Technológia OLED je navyše pre ľudské oko šetrnejšia než LCD, a to aj pri vysokej úrovni jasu.

Pokiaľ ide o dizajn, technológia OLED ponúka nekonečné možnosti. Vďaka svojej štruktúre - nevyžaduje podsvietenie a tekuté kryštály – displej môže byť extrémne tenký. V tomto roku uviedla spoločnosť LG Display na trh rad nových produktov ako Wallpaper OLED, ktoré možno ľahko pripevniť na stenu, Crystal Sound OLED (CSO), obojstranné displeje a Vertical Tiling OLED (VTO), čo je stĺpcová konštrukcia vytvorená prepojením šiestich OLED panelov.

Zobrazit Galériu

LG

Všetky autorove články
LG OLED

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať