Mercedes-Benz: Éra prelisov skončila
Dizajnéri značky Mercedes-Benz stvárnili ďalší nový dizajn pre svoje vozidlá. Prvý náhľad naň odkrýva štúdia Aesthetics A (Estetika A). Štúdia je vyhotovená v expresívnej červenej - ako novej typickej farbe pre značku s hviezdou. S novým dizajnom nastúpi už prichádzajúca generácia triedy kompaktných vozidiel.
Iniciátorom predošlej zmeny dizajnu, charakteristického záhybmi a líniami, bola v roku 2012 nová Trieda A. Ten v rozhodujúcej miere prispel k omladeniu celého portfólia a k vysokému odbytu značky.
Štúdia Aesthetics A prezentuje víziu limuzíny v segmente kompaktných vozidiel, s tvarmi zmyselnej čistoty, bez prelisov a línií, puristicky zredukovanej na základné telo. Šéfdizajnér Daimleru Gorden Wagener k tomu pripomína: „Dizajn je aj umenie sa niečoho vzdať: čas prelisov sa skončil.“
„Dobrý dizajn je oveľa viac ako pekné výrobky: spája funkciu s fascináciou a dáva hodnotám značky nezameniteľný tvar. Teší nás, že náš tím dizajnérov pod vedením Gordena Wagenera patrí medzi najlepších v tomto odvetví. Úspech predaja našich vozidiel na celom svete sa zakladá v konečnom dôsledku aj na ich výnimočnom dizajne.“ Uzatvára Dr. Dieter Zetsche, predseda predstavenstva Daimler AG a vedúci divízie Mercedes-Benz Cars.