SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

NASES prosí ľudí o pomoc: testujte s nami novinky v e-schránkach

Tlačové správy
1

V elektronických schránkach opäť pribúdajú nové funkcie, ktorých cieľom je intuitívnejšia a pohodlnejšia práca s elektronickou schránkou. Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES) chce poznať názor ľudí na tieto vylepšenia, a preto sa opäť obracia na verejnosť a používateľov elektronických schránok s prosbou o spätnú väzbu.

Názor občanov NASES skúma v novom používateľskom teste. V ňom zisťuje, ako používatelia konajú, keď si chcú nastaviť pravidlá pre automatické triedenie prijatých správ do priečinkov.

Ako testovanie prebieha?

Klikací test, ktorý NASES vytvorila, je jednoduchý a jeho vypracovanie vám nezaberie viac ako 5 minút. Úlohy uvidíte v hornej časti obrazovky a na ich splnenie postačí kliknúť na miesto, na ktorom by ste danú funkciu očakávali.

„Cieľom NASES-u je poznať, ako ľudia myslia a konajú v prostredí e-schránky. Tieto poznatky chceme následne aplikovať do našich nových riešení, ktoré majú prispieť k efektívnejšej a rýchlejšej komunikácii so štátom,“ vysvetľuje Peter Ďurica, generálny riaditeľ NASES-u.

Zmeny k lepšiemu

NASES pripomína, že netestuje občanov, ale seba, aby bolo používanie elektronických schránok ešte jednoduchšie a prívetivejšie. Tento test pritom nie je prvým za posledné obdobie. Podobné úlohy boli občanom zadávané aj v lete minulého roka a ich výsledky boli zapracované v novom dizajne.

NASES

Všetky autorove články
NASES e-schranka testovanie

1 komentár

mozu menit dizaj.. reakcia na: NASES prosí ľudí o pomoc: testujte s nami novinky v e-schránkach

3.2.2019 21:02
.. kym to nebude pouzitelne, tak dizajn im je na nic.. Zaklad - presmerovanie na email nefunguje. Dorucenky su tam furt.. Dorucovanie sprav s meskanim niekolko hodin.. skoda reci..
Reagovať

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať