SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Novým generálnym riaditeľom O2 Slovakia bude Martin Vlček

Tlačové správy
0

telefonica.jpg Novým generálnym riaditeľom spoločnosti O2 Slovakia sa od 1. júla stane Martin Vlček. Súčasný generálny riaditeľ Ramiro Lafarga Brollo po naplnení svojho pôsobenia na Slovensku naďalej ostáva pracovať v skupine Telefónica. Informovala o tom v pondelok spoločnosť. Podľa zverejnených informácií Martin Vlček momentálne pracuje ako investičný riaditeľ skupiny PPF a súčasne je zodpovedný aj za financie O2 v ČR.

V minulosti pôsobil ako externý poradca PPF a spoločnosti PMU CZ. V rokoch 2002 až 2011 pracoval pre Penta Investments na pozícii investičného manažéra a následne zastával funkciu generálneho riaditeľa maloobchodnej siete Pet Center.

Spoločnosť Telefónica Slovakia, s.r.o. sa premenuje na O2 Slovakia, s.r.o. 4. júna tohto roka. Potvrdila to pred časom hovorkyňa mobilného operátora O2 Martina Jamrichová s tým, že v spojitosti so zmenou väčšinového vlastníka bola schválená zmena obchodného mena spoločnosti. "Spoločnosť bude aj naďalej vystupovať pod obchodnou značkou O2, na zákazníkov táto zmena teda nemá žiaden vplyv," dodala Jamrichová.

Premenovanie mobilného operátora nasleduje po zmene vlastníka v januári 2014, kedy sa Telefónica Slovakia stala súčasťou skupiny PPF. Telefónica Slovakia vstúpila na slovenský trh v roku 2006 ako súčasť španielskej skupiny Telefónica. Svoju komerčnú prevádzku začala 2. februára 2007 a poskytovala služby pod značkou O2. Skupina Telefónica sa koncom vlaňajška dohodla na predaji Telefónica Czech Republic vrátane slovenskej dcéry skupine PPF za 2,467 miliardy eur. Na základe dohody sa síce firma musí premenovať, ale operátor môže používať značku O2 najbližšie štyri roky.

Celkové výnosy spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahli vlani hodnotu 207,8 mil. eur. V medziročnom porovnaní to predstavuje nárast o 8,1 %. Ku koncu roka 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac ako 1,539 milióna. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb dosiahol v minulom roku 7 eur a výnos na zákazníka platiaceho na základe faktúry predstavoval 14,6 eura.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať