SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Ústredné kontaktné centrum za päť rokov pomohlo vyše 200-tisíc ľuďom

Tlačové správy
0

Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk oslavuje päť rokov od svojho vzniku. Za toto obdobie operátori vybavili viac ako 211-tisíc požiadaviek od občanov.

Historicky prvý hovor kontaktného centra sa uskutočnil 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty občanov traja operátori. Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše tristo požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov.

Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov - najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili.

Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol zatiaľ september 2017, kedy operátori riešili viac ako 10 000 požiadaviek. Pre porovnanie, v roku 2018 sa mesačne vyrieši v priemere 6 600 požiadaviek. Operátor v priemere pomôže denne 30 ľuďom, v najvyťaženejších dňoch však nezriedka riešili aj takmer 100 telefonátov denne.

„Naše kontaktné centrum podľa môjho názoru funguje veľmi dobre. Operátori bývajú pravidelne preškoľovaní, a tak majú prehľad v každej zmene, ktorá sa udeje na portáli slovensko.sk,“ hovorí generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka.

Doteraz operátori vybavili presne 211 539 požiadaviek. Najsilnejším rokom bol práve rok 2017, kedy sa občania dotazovali viac ako 81-tisíckrát. „Predpokladáme, že vzhľadom na neustály rast používateľov slovensko.sk bude rok 2018 o niečo vyťaženejší, ako predchádzajúci,“ dopĺňa Sojka.

Občania môžu kontaktovať odborníkov telefonicky na čísle +421 2 35  803 083  od pondelka  až do piatka, v čase od 8.00 do 18.00 h a v stredu až do 21.00 h či pomocou kontaktného formulára https://helpdesk.slovensko.sk/new-incident/.

NASES

Všetky autorove články
kontaktne centrum NASES

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať