SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

V Avione PRIBUDNE do leta UNIKÁTNY FOODCOURT

Tlačové správy
0

Nový netradičný foodcourt pribudne v lete 2018 v najväčšom nákupnom centre na Slovensku AVION v Bratislave v blízkosti čerstvo otvoreného hypermarketu Kaufland. V unikátnej zóne s rozlohou  8000 m2 budú návštevníkom k dispozícii nové gastroprevádzky, detské ihriská a množstvo relaxačných zón na príjemné oddychovanie, stretávanie sa a trávenie voľného času.  Dizajnový foodcourt inšpirovaný zákutiami veľkomiest z architektonickej kancelárie Pavla Suchánka bude hotový už v lete 2018.

„Sme veľmi radi, že už tak bohatú ponuku AVIONU s novým silným partnerom maloobchodnou sieťou Kaufland čoskoro doplní aj unikátny koncept foodcourt. Už v lete budúceho roka si budú môcť návštevníci popri nákupoch pre celú domácnosť vychutnať v modernom prostredí aj kulinárske špeciality a zábavu. Chceme, aby ľudia v AVIONE príjemne trávili čas s celou rodinou a radi sa u nás stretávali so svojimi priateľmi a známymi,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave.

Pri návrhu nového foodcourtu sa AVION prispôsobil novým spotrebiteľským trendom. ,,Ľudí totiž čoraz viac do nákupných centier priťahujú nielen módne značky a služby, ale aj zaujímavé gastro-prevádzky so širokou ponukou jedál. Snažíme sa príjemné stravovanie spojiť aj so zábavou, a preto budú súčasťou nového foodcourtu aj dva detské zábavné koncepty,“ doplnil Andrej Dvorský, projektový manažér spoločnosti IKEA Centres Slovensko, ktorá vlastní a prevádzkuje nákupné centrum AVION.

Nový foodcourt bude unikátnym aj v rámci ostatných nákupných centier AVION v Európe. ,,Návrh nového foodcourtu v AVIONE je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest - historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami,“ vysvetlil architekt a autor projektu Pavel Suchánek.

Po otvorení Foodcourtu v novej časti AVIONU ten súčasný Foodcourt nahradia noví nájomníci z oblasti módy. Existujúca reštauračná zóna na 1. poschodí nad klziskom bude fungovať aj naďalej.

Unikátny AVION foodcourt vzniká pri novootvorenom hypermarkete Kaufland s predajnou plochou 3 725 m2 (prenajatá plocha 5 700 m2), ktorý je návštevníkom centra k dispozícii od 16. novembra 2017 od 8.00 hod. do 21.00 hod.  Nová predajňa so širokým sortimentom je prispôsobená najnovším štandardom a potrebám zákazníka, čo je vidno v podobe  niekoľkých zaujímavých inovácií. Asi najviditeľnejšou novinkou pre zákazníkov je umožnenie voľnejšieho pohybu v predajni, urýchlenie nákupu vďaka 12 samoobslužným pokladniam, ale aj viac priestoru na jeho samotnú realizáciu. „Sme radi, že novou predajňou pokryjeme veľmi zaujímavú spádovú oblasť Bratislavy a vďaka neustálym inováciám, ktoré prinášame do konceptu predajní, si naši zákazníci svoj nákup užijú ešte viac,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika, v.o.s.

Zobrazit Galériu

Agentura LIKE

Všetky autorove články
FOODCOURT Avion

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať