Zákazníci rozhodli - ocenenie Najlepšie služby 2013 si zaslúži Salaš Krajinka
„Srdečne gratulujeme Salašu Krajinka, veríme, že im ocenenie aj s tým spojená odmena pomôžu poskytovať kvalitné služby aj naďalej," uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.
„Projekt najlepsiesluzby.sk je dôležitý nielen kvôli skvalitňovaniu služieb v slovenskom biznise, ale hlavne z hľadiska podpory majiteľov prevádzok. V O2 nám záleží na zlepšení podmienok podnikateľov na Slovensku a Najlepšie služby sú jednou z ciest, ako k tomu dopomôcť. Takisto, vďaka interaktivite projektu, sa dostali do kontaktu samotní majitelia so svojimi zákazníkmi a získali tak cennú spätnú väzbu, vďaka ktorej môžu neustále zlepšovať svoje služby," doplnila.
Priebeh súťaže
Do projektu sa zapojilo viac ako 600 prevádzok z celého Slovenska, ktoré postupne pridalo na portál www.najlepsiesluzby.sk takmer 2000 registrovaných užívateľov. Z nich sa každý mesiac vybrala jedna prevádzka s najlepším hodnotením v danej kategórii. Hodnotiť kvalitu poskytovaných služieb motivovala zákazníkov aj šanca vyhrať každý mesiac značkový mobilný telefón, ale najmä vlastná dobrá skúsenosť. Takisto majitelia prevádzok s najvyšším počtom bodov v daný mesiac získali volania s O2 Moja firma na tri mesiace zadarmo.
Počas piatich mesiacov sme spoznali nasledujúcich víťazov:
- Pizzéria da Andrea - U taliana v kategórií Gastro,
- M Gym Fitness v kategórií Cestovanie a šport,
- Vitalcentrum v kategórií Krása a wellness,
- Chutné kytice v kategórií Malé podniky (drobné služby),
- KC Dunaj v kategórií Kultúra a spoločenské udalosti
Viac info na www.najlepsiesluzby.sk