
Zoom spúšťa vlastné e-mailové a kalendárové služby
Pokiaľ ide o produktivitu, e-mailové a kalendárové aplikácie sú dva z najdôležitejších digitálnych nástrojov. Zoom preto spúšťa vlastné poštové a kalendárové služby. Platforma pre videokonferencie poskytuje aj priamy prístup k obľúbeným nástrojom e-mailu a kalendára tretích strán. Klienty Zoom Mail a Calendar, ako aj služby Zoom Mail a Calendar sa spúšťajú v týchto dňoch.
Používatelia budú môcť pristupovať k svojim e-mailovým a kalendárovým službám prostredníctvom ikon v hornej časti aplikácie Zoom, hneď vedľa možností Telefón, Schôdze, Tabule a ďalších existujúcich nástrojoch Zoom. Pre e-maily odosielané priamo medzi aktívnymi používateľmi Zoom Mail Service poskytuje služba šifrovanie typu end-to-end. Služba Zoom Calendar umožňuje tímom plánovať stretnutia a sledovať ich. Obsahuje takisto užitočnú funkciu rezervácie schôdzok.
Nové možnosti e-mailu a kalendára sú len niekoľkými z mnohých aktualizácií platformy, ktoré Zoom oznamuje na stránke Zoomtopia. Pridávajú sa k viac ako 1500 zlepšeniam platformy uskutočneným v minulom roku. Zoom oznámil aj funkciu nazvanú Zoom Spots, čo je trvalý priestor v rámci platformy s podporou videa, navrhnutý na podporu „prepojenia a zjednodušenej komunikácie“ medzi distribuovanými pracovníkmi.
Zoom integruje aj Team Chat a In-Meeting Chat, takže používatelia môžu plynulo prechádzať medzi tímovou konverzáciou a schôdzami. Niektoré z nových funkcií sú viac zamerané na podniky. Napríklad nový virtuálny agent Zoom je konverzačný nástroj AI a chatbot, ktorý pomáha firmám riešiť problémy zákazníkov.
Zdroj: zdnet.com.
Zobrazit Galériu