SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Čo je to Facebook Blueprint a ako môže pomôcť v rozvoji podnikania?

Tlačové správy
0

Každý majiteľ malej firmy si pravdepodobne pamätá okamih, keď sa prvýkrát pozrel na Facebook alebo Instagram ako na platformu, ktorá by mu pomohla ekonomicky rásť. Dôvody, prečo používať reklamné nástroje, sú rôzne: oslovovanie nových zákazníkov, plánovanie a uvádzanie nových produktov na trh, informácie o zľavách, zvyšovanie povedomia o značke – a zoznam pokračuje ďalej. Zatiaľ čo niektoré kroky pri tvorbe reklám na Facebooku sú intuitívne, iné sa môžu zdať veľmi zložité.

Začať s reklamnými nástrojmi na Facebooku je pre rozvoj podnikania neoceniteľným krokom. Pre malé podniky a ich vedenie, ktoré má na starosti mnoho ďalších úloh, však môže byť správa facebookovej reklamy náročná. Aby sme pomohli miliónom firiem po celom svete zorientovať sa, spustili sme v roku 2015 program Facebook Blueprint.

 Projekt Blueprint učí firmy zvládnuť digitálne prostredie tromi hlavnými spôsobmi:

• eLearning Blueprint: Kurzy, ktoré možno prejsť len za 15 minút. Zahŕňajú bohatú škálu tém - od „Vitajte v  marketingu na Facebooku“, cez „Tvorba facebookovej stránky“, až po „Porozumenie Multi-Touch Attribution“ a  „Využitie Facebook Pixel pre meranie, optimalizáciu a zostavovanie skupín príjemcov kampaní“. Pre každú úroveň zručností máme zaujímavú radu.

Blueprint Live: Interaktívny výukový program pre klientov a agentúry, ktorý učí, ako na Facebooku a Instagrame robiť marketing.

Certifikácia Blueprint: Sada profesionálnych osvedčení, ktoré je možné získať po úspešnom absolvovaní skúšok. Preukazujú vysokú spôsobilosť v používaní platformy Facebook.

„Chceme pomôcť všetkým obchodníkom, aby mohli úspešne využívať marketingové služby na Facebooku a Instagrame, a to prostredníctvom platformy Blueprint pre e-learning a ďalších nových vzdelávacích príležitostí, akými je napríklad certifikácia Blueprint,“ hovorí Robert Bednarski, Country Director spoločnosti Facebook pre región strednej a východnej Európy.

Jedinou podmienkou pri používaní Blueprint je vlastniť facebookový účet. Vďaka otvorenému prístupu má Blueprint po celom svete (vo viac ako 150 krajinách) viac ako 1,5 milióna užívateľov, ktorí už absolvovali viac ako 3,5 milióna online kurzov.

Okrem malých a stredných podnikov využívajú platformu Blueprint agentúry pre súťažné výzvy a vstupné školiace programy alebo napríklad neziskové organizácie prostredníctvom nej poskytujú školenia dobrovoľníkom, ktorí sú potom schopní efektívnejšie získavať príspevky darcov. Digitálne agentúry a inzerenti sa usilujú o certifikát Blueprint, aby klientom preukázali svoje znalosti vo využívaní Facebooku.

„Jednou z najčastejších vecí, ktorú značky a agentúry požadujú, je ďalšie vzdelávanie. Vieme, že technológie zbližujú ľudí, pre podniky však môžu byť tiež obrovskou príležitosťou, ako nájsť nových zákazníkov. Facebooková platforma Blueprint poskytuje podnikom nástroje a školenia potrebné na to, aby zistili, ako im môže Facebook pomôcť v rozvoji podnikania a ako ich môže prepojiť prakticky s kýmkoľvek na svete,“ vysvetľuje Patrick Harris, viceprezident Facebooku pre agentúrny rozvoj.

Ak sa chcete dozvedieť viac o Facebook Blueprint, navštívte naše webové stránky facebook.com/blueprint. Ďalšie tipy a triky, rovnako ako príbehy a rady od ostatných fanúšikov Blueprint, ktorým platforma pomáha rozvíjať biznis, môžete nájsť pri sledovaní našich profilov na Facebooku a Instagrame.

 

 

Hill+Knowlton Strategies

Všetky autorove články
Facebook Blueprint

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať