SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Denné bankovníctvo posúvame na novú úroveň

Tlačové správy
0

Tatra banka od 30. apríla zmenila účet s balíkom služieb Tatra PersonalTB na Účet pre modrú planétuTB. Výška základného mesačného poplatku za účet zostala bez zmeny. K novému produktu klienti získali funkcionality, ktoré im umožnia spoznať a sledovať ich vplyv na životné prostredie.

Sprevádzame klientov na ceste k udržateľnosti

V minulom roku Tatra banka uviedla koncept #premodruplanetu, ktorý predstavuje komplexný prístup k téme spoločenskej zodpovednosti. Dnes ešte viac ako kedykoľvek predtým záleží na tom, ako všetci spoločne prispejeme k lepšej budúcnosti.

Klientom sme v minulom roku predstavili varianty našich produktov so zameraním na udržateľnosť – Hypotéku pre modrú planétuTBFondy pre modrú planétuTB alebo Úver pre modrú planétuTB. Klientov však chceme sprevádzať na ceste k udržateľnosti aj v každodennom živote. Produkty a služby k bežnému účtu sme preto obohatili o jedinečné funkcionality smerujúce k trvalej udržateľnosti, zjednodušili Program odmeňovaniaTB a súčasný bežný účet s balíkom služieb Tatra PersonalTB zmenili na Účet pre modrú planétuTB,“ hovorí Peter Matúš, člen predstavenstva zodpovedný za retailové bankovníctvo Tatra banky.

Viac inovácií a služieb za rovnakú cenu účtu

Cena Účtu pre modrú planétuTB je rovnaká ako za balík služieb Tatra PersonalTB. Zahŕňa všetky produkty a služby ako doteraz a klientom navyše prináša inovatívne služby. Vďaka nim môžu aktívne sledovať ich vplyv na našu planétu a tešiť sa z odmeny za udržateľné nákupy. Nová služba v mobilnej aplikácii Tatra banka zobrazuje odhadovanú uhlíkovú stopu platby uskutočnenej debetnou kartou a tipy na jej zníženie. Debetné karty sme obhohatili o službu My Benefit #premodruplanetu. Čím viac klienti platia svojou platobnou kartou za produkty a služby z kategórie označovanej ako udržateľné, tým viac získajú späť vo forme odmeny. 

Na základe klientskych podnetov sme zjednodušili aj Program odmeňovaniaTB. Po novom bude zohľadňuje len to, koľko produktových kategórii v Tatra banke majú.  

Digitálne inovácie, aj keď už nie sú zahrnuté v Programe odmeňovaniaTB, ostávajú našou prioritou a ďalej pracujeme na ich vylepšovaní. Veríme, že sa stali prirodzenou súčasťou života našich klientov, a preto si ich môžu užívať v plnej miere, ako boli doteraz zvyknutí.

Bližšie informácie nájdete na webovej stránke.

Ďalšie novinky v mobilnej aplikácii Tatra banka od 15. mája 

V najnovšej verzii mobilnej aplikácie prinášame digitalizáciu ďalších služieb, ktoré budú  prispievať k zvýšeniu klientskeho komfortu. Z dôvodu poškodenia alebo straty platobnej karty podávajú klienti v pobočke mesačne takmer 5 000 žiadostí o vydanie náhradnej karty. Naša novinka umožňuje priamo v aplikácii Tatra banka požiadať o bezplatné vydanie náhradnej karty, ktorá je pripravená na používanie takmer okamžite. 

Klienti v novej verzii aplikácie nájdu aj informácie o nastavených výpisoch k svojmu bežnému účtu, vrátane hesla pre otvorenie výpisu zasielaného na email. Chatbot AdamTB rozširuje svoje vedomosti v oblasti výpisov k bežnému účtu alebo ku kreditnej karte a taktiež doplnkového dôchodkového sporenia. 

Klienti tiež budú mať možnosť zobraziť si informácie o cene účtu. V detaile účtu uvidia, aký poplatok za jeho vedenie po zohľadnení zliav v zmysle nového Programu odmeňovaniaTB budú platiť na konci mesiaca. 

„S ostatnou verziou aplikácie Tatra banka sme spoločne spravili nie jeden, ale hneď niekoľko krokov vpred smerom k ešte digitálnejšej a inovatívnejšej banke, akou sme dnes,“ hovorí Lukáš Mochňák, vedúci oddelenia mobilných aplikácií. 

Tatra banka

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať