Nová Lite verzia aplikácie Tatra banka vám umožní lepšie pochopiť spravovanie svojich financií

2

Klienti Tatra banky si v inovovanej a vylepšenej mobilnej aplikácii môžu vybrať medzi „Lite“ a „Full“ verziou aplikácie. Vybraným novým aj existujúcim používateľom aplikácie Tatra banka sa zobrazí formulár Spoznajme sa lepšie so 6 otázkami, ktorých cieľom je preveriť ich finančnú a digitálnu zručnosť. Na základe odpovedí aplikácia ponúkne klientovi buď Lite verziu aplikácie, ktorá obsahuje len tie nástroje, vďaka ktorým sa naučí svoje financie spravovať efektívnejšie, alebo Full verziu aplikácie, ktorá je totožná s verziou, akú poznáme dnes. Verziu aplikácie si klient môže kedykoľvek zmeniť v nastaveniach.

Hlavným dôvodom takéhoto redizajnu mobilnej aplikácie Tatra banka, bolo zjednodušiť a priblížiť svet financií každému klientovi, bez ohľadu na to, či je študent, ktorý do sveta financií vstupuje prvý raz, mladý človek, ktorý práve začal pracovať a postupne sa snaží zabezpečiť  svoje finančné zdravie, alebo dlhoročný klient, ktorý hľadá spôsob, ako sa rýchlejšie zorientovať v komplexnom svete financií.

Lite verzia aplikácie má nové spodné menu, vylepšenú navigáciu pre jednoduchšiu orientáciu v aplikácii, prepracovanú obrazovku Domov zameranú primárne na informácie o účte, zjednodušený formulár pre zadanie platby, a novú sekciu Banka, ktorá poskytuje prehľad o produktoch na jednom mieste.

V Lite aj Full verzii aplikácie taktiež pribudli viaceré užitočné vylepšenia:

Digitálna debetná karta - majitelia novootvorených bežných účtov, fyzické aj právnické osoby, dostanú k účtu digitálnu debetnú kartu, ktorú si môžu pridať do Google Pay či Apple Pay peňaženky alebo použiť na online nákupy.

Online otvorenie účtu pre jednoosobové spoločnosti - ponuka na online otvorenie bežného a živnostenského účtu sa rozšírila o podnikateľský účet, ktorý je určený jednoosobovým spoločnostiam s právnou formou s. r. o. Na prvých 12 mesiacov je balík služieb bez poplatku za jeho vedenie.  Na výber sú dva typy balíkov služieb: Tatra BusinessTB  a Tatra BusinessTB Premium

Presun účtu z inej banky - klienti, ktorí si otvoria nový účet Tatra PersonalTB prostredníctvom mobilnej aplikácie Tatra banka alebo Internet bankinguTB, majú možnosť preniesť si svoj bežný účet z pôvodnej banky k nám. Urobia tak jedným kliknutím v aplikácii a vyplnením IBAN-u z pôvodnej banky. Automaticky sa pritom prevedie zostatok prostriedkov z inej banky,  presunú sa všetky klientove trvalé príkazy a inkasá, pričom Tatra banka informuje príjemcov inkás o zmene účtu, a pôvodný účet v inej banke sa zruší.

Nový Spending reportTB – prináša zmenu v kategorizácii výdavkov a po novom už aj príjmov na základe detailnejších štítkov. . 

Zlepšila sa aj kategorizácia príjmov a kreditov. Zatiaľ čo pôvodný Spending Report dokázal kategorizovať 76 % výdavkov, nová verzia zvládne automaticky kategorizovať až 90% transakcií klientov.

Pribudol tiež sumár výdavkov u tých obchodníkov, u ktorých klient nakupuje najčastejšie.   Veľmi žiadanou funkcionalitou zo strany klientov, ktorá je súčasťou nového Spending reportuTB, je možnosť zvoliť si vlastný začiatok mesiaca. Používateľov poteší aj nová galéria ikoniek, nové preddefinované kategórie a prehľadnejšie grafické zobrazenie.

Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Tatra banka banková aplikácia Tatra banka Lite

2 komentáre

A to im už povedali? Že nalákali používateľv na bankový učet zdarma. No zrušenie bolo za poplatok? reakcia na: Nová Lite verzia aplikácie Tatra banka vám umožní lepšie pochopiť spravovanie svojich financií

1.8.2021 09:08
A to im už povedali? Že nalákali používateľv na bankový učet zdarma. No zrušenie bolo za poplatok?
Reagovať

odpad banka reakcia na: Nová Lite verzia aplikácie Tatra banka vám umožní lepšie pochopiť spravovanie svojich financií

26.7.2021 20:07
odpad banka so zaostalou appkou.
Reagovať

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať