SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Od februára sa už dá na pobočkách Slovenskej pošty platiť aj platobnou kartou

Tlačové správy
0

Platba kartou bez poplatku je pre zákazníkov nielen pohodlným riešením nákupu služieb a produktov Slovenskej pošty. Prináša tiež efektívnejšie vybavenie zákazníka pri priehradkách, zníži sa čakacia dobu na pobočkách a odľahčí sa práca priehradkových zamestnancov. Pošta zároveň ušetrí časť nákladov súvisiacich so spracovaním hotovosti na pobočkách.

„Za vyše pol roka môjho pôsobenia v pozícii generálneho riaditeľa Slovenskej pošty sa nám podarilo odštartovať hneď niekoľko moderných služieb pre zákazníkov a postupne zefektívňujeme procesy v spoločnosti. Platba kartou je jedno z tých opatrení, prostredníctvom ktorých ľuďom prinášame moderné a pohodlné riešenia poštových služieb. Platba kartou v prevádzkach je dnes štandardom. Som spokojný, že sa nám podarilo túto službu spustiť v tak krátkom čase, čo bolo jedno z našich hlavných kritérií,“ zdôraznil generálny riaditeľ Slovenskej pošty Peter Helexa.

Zľava: Jozef Kišš, riaditeľ úseku pobočkovej siete a retailového predaja, Marcel Gajdoš, riaditeľ Visa pre Slovensko a Česko, Peter Helexa, generálny riaditeľ Slovenskej pošty, Martin Dolejš, manažér rozvoja obchodu Mastercard pre Slovensko a Českú republiku.

Slovenská pošta má vo svojej sieti 1 576 pobočiek vrátane pôšt Partner, ktoré prevádzkujú zmluvní partneri, predovšetkým obecné úrady. Zákazníci môžu zaplatiť platobnou kartou na všetkých pobočkách pôšt, okrem piatich pôšt v limitovanom režime prevádzky. Slovenská pošta akceptuje najvyužívanejšie karty slovenských bánk - Visa, Mastercard, Maestro a Diners Club. Platba kartou je bez poplatku a zákazník ňou zaplatí rovnako ako v ktorejkoľvek inej obchodnej prevádzke. Navyše, môže zaplatiť kartou za produkty a služby Slovenskej pošty v akejkoľvek výške, pretože požitie karty nie je obmedzené minimálnou čiastkou.

Marcel Gajdoš, riaditeľ Visa pre Slovensko a Česko demonštruje, že terminál prijíma aj platbu hodinkami.

Tieto opatrenia na modernizáciu služieb pre ľudí a zefektívnenie procesov zlepšujú hospodárenie spoločnosti, pričom sú v pláne ďalšie investície do ďalších moderných služieb pre zákazníkov. Ešte tento rok by sa mala spustiť platba kartou aj pre kuriérov, uvedenie mobilnej aplikácie Slovenskej pošty, doplnenie moderných vyvolávacích systémov, rozšírenie služby osvedčovania dokumentov na pobočkách či rozšírenie siete BalíkoBOXov. 

Zobrazit Galériu

Slovenská pošta, a. s.

Všetky autorove články
Slovenska posta platba karta zakaznik pobocka

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať