S_02PaletteBase S_02PaletteBase S_02PaletteBase Advertisement

V NAY si môžete predĺžiť záruku spotrebičov už aj dodatočne po ich nákupe

Tlačové správy
0

Popredný slovenský predajca elektroniky NAY prináša ako prvý na trhu možnosť predĺženia záruky aj po nákupe.  Znamená to, že zákazník sa nemusí rozhodnúť o predĺžení záruky hneď pri nákupe, ale môže tak urobiť kedykoľvek počas trvania dvojročnej zákonnej záruky. Hoci aj deň pred jej skončením.

Zvyčajne to pri nákupe spotrebičov a elektroniky funguje tak, že ak chce zákazník zákonnú dvojročnú záruku predĺžiť, musí sa rozhodnúť pri nákupe nového spotrebiča. Inak je už neskoro a spätne to nie je možné urobiť. Novinkou, v rámci neustále sa rozširujúcej ponuky služieb spoločnosti NAY, je možnosť urobiť tento krok kedykoľvek počas plynutia záručnej doby. Zákazníci si takto môžu záruku predĺžiť o 1 až 3 roky.

Michal Halás, koordinátor marketingu a služieb zákazníkom NAY

„Dávame naším zákazníkom  2 roky na to, aby sa rozhodli, či im postačí záručná doba, na ktorú majú nárok zo zákona, alebo si ju chcú predĺžiť. Zároveň je na ich rozhodnutí aj to, o aký čas navyše chcú záruku predĺžiť. Bez ohľadu na to, kedy si záruku predĺžia, dodatočný čas sa začne počítať až po skončení štandardnej záruky,“ povedal Michal Halás, koordinátor marketingu a služieb zákazníkom NAY. 

Na jej vybavenie zákazníkovi stačí doklad o zaplatení tovaru, prípadne klubová karta NAY Extra, ak ju pri nákupe použil. Ako M. Halás dodal, predĺžená záruka kryje rovnaké poruchy, ktoré vzniknú na tovare bežným používaním ako zákonná záruka a je možné ju uplatniť pri takmer každom tovare v hodnote od 49 do 3 000 €. Pri poruche stačí zavolať na infolinku 02/44 555 444, ohľadne ďalšieho postupu.

Zobrazit Galériu

NEUROPEA, s. r. o.

Všetky autorove články
Nay nakup zaruka spotrebic

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať