SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Viac než pätina slovenských používateľov kliká na reklamné banery

0
Slovensko má spolu s Maďarskom druhý najvyšší počet používateľov v regióne CEE, ktorí klikajú na reklamy: viac ako pätina slovenských používateľov u nás reaguje na banery kliknutím. Viac klikajúcich používateľov bolo zaznamenaných iba v Poľsku. Na displejové reklamy na Slovensku kliká viac žien ako mužov: CTR dosahuje hodnoty vo výške 0,38 % u mužov a 0,44 % u žien. Vyššie CTR žien ako v prípade mužov bolo zaznamenané vo väčšine krajín strednej a východnej Európy. Tieto dáta prináša štúdia gemiusAdMonitor od spoločnosti Gemius.1. Podiel používateľov, ktorí klikajú na reklamné banery vo vybraných štátoch regiónu CEE Zdroj: gemiusAdMonitor, 9. 2014 Priemerná miera prekliku dosiahla na Slovensku 0,41 %, čo je mierne pod priemerom regiónu, ktorý činí 0,45 %. Najvyššie CTR v regióne strednej a východnej Európy bolo zaznamenané na Ukrajine (0,89 %) a v Chorvátsku (0,71 %), naopak, najnižšie v Maďarsku (0,21 %).2. Miera prekliku vo vybraných štátoch regiónu CEE Zdroj: gemiusAdMonitor, ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať