SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

ZlavaDna.sk v roku 2013 predala 670 000 kupónov v hodnote 15,9 milióna eur

Tlačové správy
0
Portál ZlavaDna.sk v minulom roku navštívilo 4,6 mil. unikátnych návštevníkov, predal zľavové kupóny v hodnote 15,9 milióna eur a za posledné tri roky zaznamenal nárast výnosu o 979%. Spoločnosť Creative web, vlastník ZlavaDna.sk, sa tak v roku 2013 zaradila medzi najrýchlejšie rastúce spoločnosti na Slovensku a získala ocenenie Rising Star, udeľované firmou Deloitte. Spolu so zľavovým portálom Boomer, ktorý rovanko patrí do rodiny Creative web, získali v minulom roku 42% podiel na trhu.

V roku 2013 patrili medzi nových významných klientov ZlavaDna.sk napr. Železnice slovenskej republiky, Slovenské národné divadlo, očná klinika Cornea, slovenská firma s tradíciou Ozeta či známa značka kávy Tchibo, ktoré pravidelne zverejňujú svoje ponuky," uvádza Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk. Ako ďalej prezrádza, „nie sú to len veľké firmy, ale hlavne zákazníci portálu, ktorí sa vracajú kvôli stovkám preverených ponúk, 100 % garancii spokojnosti a starostlivosti o zákazníka."

Trhová jednotka medzi zľavovými portálmi označila rok 2013 za rok v znamení služieb spojených s cestovaním a relaxom. Za zmienku určite stojí predaných 7 017 kupónov do Aquaparku Tatralandia či 4 289 skipassov v obľúbenom lyžiarskom stredisku Skalka Arena. „Skoro všetky ponuky zverejnené na ZlavaDna.sk predstavujú stále, resp. opakované zľavové ponuky a len zanedbateľný počet tvoria jednorazoví klienti. Ukázalo sa, že ZlavaDna.sk reálne pomáha prevádzkam pri predaji a vykrytí menej vyťažených sezón," dodáva Zdenko Hoschek.

Medzi Slovákmi boli v roku 2013 veľmi obľúbené kupóny do reštaurácií, pričom najviac sa predalo z ponuky kila rebierok s pivom, v počte 9 492 ks. Jednou z najpredávanejších zliav sa stala ponuka havarijného poistenia od poisťovne Kooperativa, ktorej ZlavaDna.sk zabezpečila 7 265 nových zákazníkov. Pochváliť sa môže aj Ozeta, ktorej ponuka zliav priniesla 7 808 zákazníkov s výnosom viac ako 80 000€ a podnietila dopyt spotrebiteľa po kvalitnom oblečení zo slovenskej dielne. „Akciu sme skúšobne spustili na našej predajni OZETA na Špitálskej ulici v Bratislave. Okamžite sme zaznamenali takmer 400% nárast kupujúcich zákazníkov. Nepredpokladali sme, že zákazník zľavového portálu u nás zostane aj po skončení akcie, no opak sa stal pravdou. Omladili sme zákaznícku základňu, celkové tržby predajne stúpli o 40% a medziročne stúpajú. Hoci sme portál ZlavaDna.sk chceli primárne využiť ako komunikačný kanál, osvedčil sa aj ako efektívny spôsob predaja." prezrádza Miroslava Krausová z OZETA.

O úspešnom roku trhovej jednotky hovoria aj štatistiky o návštevnosti a cene objednávky. „ZlavaDna.sk za rok 2013 zaznamenala celkovo 17,8 mil. návštev, pričom unikátnych návštevníkov bolo až 4,6 mil. Hovorí to o tom, že zákazníci veria ponuke ZlavaDna.sk a opakovane nakupujú zľavy. Za zmienku stojí aj rastúca priemerná úroveň ceny objednávky, ktorá sa v minulom roku pohybovala na úrovni 30€," doplnil Hoschek.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať