SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

Grafické funkcie pre plné karty DX12 predstavené

0
Microsoft na svojej prezentácii DX12 GDC predstavil sériu funkcií, ktoré dostanú karty s podporou DX feature level 12 a 12.1. Nevieme zatiaľ, či sú to všetky funkcie, keďže sa zatiaľ nezmienili o možnosti používať karty nVidia a AMD naraz, podporu pre SFR, spojenú pamäť pri systémoch SLI alebo Crossfire. Vyzerá to tak, že sa teraz Microsoft zameral na grafické funkcie, kde už predtým predstavil nové funkcie DX11.3 kompatibilné s kartami DX11. DX12 a DX12.1 API následne zlepšia tieto funkcie (teda karty GTX900 a R300): Prakticky to zlepšuje vývojárom prácu s grafikou a hlavne rýchlosť. Špeciálne môžeme do budúcnosti očakávať používanie Tiled Resources, čo je prakticky multitexturing, ako ukázalo Rage, len teraz priamo s hardvérovou podporou. Microsoft prešiel aj k výkonu, kde ukázal zmenu framerate reálnej hry pri priamej konverzii z DX11 na DX12, a to na príklade Fable Legends, kde, ako uviedol, zisky sú 20 %. Ukazuje to aj na videu a naznačuje tým, že z rozlíšenia 900p ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať