SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Huawei - tretí najväčší dodávateľ smartfónov v roku 2013

Tlačové správy
0
Spoločnosť Huawei, popredný svetový dodávateľ riešení v oblasti informačných a komunikačných technológií a koncových zariadení, sa umiestnila na treťom mieste v celosvetovom predaji smartfónov za rok 2013. Rebríček zostavili popredné agentúry zaoberajúce sa oblasťou prieskumu trhu: International Data Corporation (IDC), Strategy Analytics a Canalys. Podľa správy IDC Worldwide Quaterly Mobile Phone Tracker si Huawei v roku 2013 udržala tretie miesto, pričom medzi poprednými predajcami dosiahla najväčšieho medziročného nárastu predaja - o plných 67,5 percent. V roku 2013 dosiahla Huawei 4,9 percentného podielu na trhu a predala 48,8 miliónov prístrojov. V roku 2012 predstavoval jej trhový podiel 4 percentá.

Podľa správy sa svetový predaj smartfónov zvýšil v roku 2013 o 38 percent a celkovo sa za rok predala viac ako miliarda smartfónov. Huawei dosiahla medziročného nárastu 56,5 percent v štvrtom kvartáli roku 2013, kedy predala 16,4 miliónov smartfónov oproti 10,5 miliónom v štvrtom štvrťroku 2012. Huawei v roku 2013 predala celkom 55,5 miliónov kusov mobilných telefónov, čo jej vynieslo celkovo piate miesto a 3 percentá globálneho trhového podielu.

IDC správu komentovala slovami: „Spoločnosť Huawei si v celosvetovom rebríčku udržala tretie miesto, vykázalo najväčší nárast predaných jednotiek medzi poprednými predajcami a posilnila profil svojej značky vyšším podielom mobilov predávaných pod vlastnou značkou oproti obdobiu ODM, kedy dodávala prístroje pre iné spoločnosti."

Hodnotenie ukazuje úspech stratégie spoločnosti Huawei stavať na vlajkových produktoch a globálne budovať svoju značku. Podľa údajov spoločnosti Huawei, predala spoločnosť v roku 2013 celkovo 52 miliónov smartfónov, to je viac ako 60 percentný nárast oproti roku 2012, pričom celkový nárast príjmu predstavoval 18 percent a dosiahol za rok celkovo 9 miliárd amerických dolárov. Spoločnosť Huawei k dnešnému dňu uviedla svoje produkty na 140 trhoch sveta prostredníctvom viac ako 600 kanálov, vďaka čomu sa podarilo segmentu smartfónov obsiahnuť viac ako 80 percent maloobchodného trhu v Číne, Rusku, Taliansku, Saudskej Arábii, na Filipinách a v Juhoafrickej republike.

V roku 2013 tvorili smartfóny Huawei 87 percent všetkých telefónov vyrobených spoločnosťou Huawei - 12 percent z nich boli telefóny strednej a vyššej triedy predávane za cenu presahujúcu 250 amerických dolárov, napríklad high-endový model HUAWEI Ascend P6, ktorý sa aktuálne predáva vo viac ako stovke krajín a od svojho uvedenia na trh 18. Júna 2013 sa ho predalo viac ako tri milióny kusov.

Popritom Huawei realizovala celý rad reklamných kampaní po celom svete, aby ich prostredníctvom budovala značku „Make it Possible". Súčasťou tejto iniciatívy sú sponzorské zmluvy s poprednými organizáciami ako je španielska Liga de Fútbol Professional (LFP), futbalovými klubmi AC Milan v Taliansku a Borusiou Dortmund v Nemecku.

Tretie miesto v celosvetovom rebríčku je ďalším posilnením záväzku Huawei stať sa jednou z popredných značiek mobilných telefónov v horizonte nasledujúcich piatich rokov a ponúkať svojim klientom kvalitné, inovatívne a elegantné produkty, ktoré dokážu osloviť širší okruh užívateľov. Na tohtoročnom veľtrhu CES v Las Vegas Huawei predstavila smartfón HUAWEI Ascend Mate2 4G a komplexnú škálu zariadení podporujúcich formát 4G LTE. HUAWEI Ascend Mate2 4G má IPS displej s uhlopriečkou 6,1 palca, batériu s výkonom 4050 mAh battery a prednou kamerou s rozlíšením 5 megapixelov. I vďaka tejto výbave umožní väčšiemu počtu ľudí žiť rýchlejšie a byť neustále online.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať