SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Súťaž spoločnosti Intel: „Inteligentný predajný automat“ hľadá inovatívne projekty automatov budúcnosti

Tlačové správy
0
Kľúčové informácie
  • Spoločnosť Intel sa zúčastní medzinárodného veľtrhu automatov Venditalia 2014, ktorý sa bude konať v Miláne (Fieramilanocity) v dňoch od 7. do 10. mája 2014.
  • Pri tejto príležitosti Intel odštartuje prvý ročník súťaže „Inteligentný predajný automat", medzinárodnej súťaže určenej k odmeňovaniu inovatívnych projektov v rámci celosvetového predajného trhu.
  • Cieľom spoločnosti Intel v súvislosti organizovaním tejto súťaže je podporiť inovácie v oblasti technológií a podnikania v segmente maloobchodného trhu.
  • Príspevky do súťaže môžu byť posielané on-line do 1.3.2014 prostredníctvom internetovej stránky súťaže: https://www.inteleventzone.co.uk/iva-2014/.
  • Víťaz súťaže bude mať možnosť zúčastniť sa zdarma veľtrhu Venditalia 2014, kde bude môcť prezentovať svoj projekt.

Pri príležitosti účasti na poprednom medzinárodnom veľtrhu predajných automatov Venditalia, ktorý sa bude konať v Miláne (Fieramilanocity) od 7. do 10. mája 2014, Intel zahajuje celosvetovú súťaž „Inteligentný predajný automat", ktorá je zameraná na hľadanie nových myšlienok , talentov a projektov pre predajné automaty budúcnosti.

Vzhľadom k tomu, že segment trhu predajných automatov prechádza do digitálnej éry, hlavným cieľom spoločnosti Intel pri organizácii takejto súťaže je hľadanie inovácií v oblastiach technológií a obchodu v súvislosti s predajnými automatmi. Intel v súťaži stanovuje tri kritériá: užívateľský komfort, obchodné modely a transakčné modely. Zlepšenie užívateľského komfortu a spôsobov, akými ľudia spolupracujú s automatmi napríklad používaním dotykovej obrazovky, bohatej grafiky, využívaním rozpoznávania gest alebo integráciou so sociálnymi médiami je kľúčovým prvkom obsahu súťaže. Tým ďalším bude posudzovanie ideí nových obchodných modelov, vrátane multi- produktových predajných automatov, cenové kampane, zľavy, poukážky, kupóny, vernostné programy, reklamy a reklamné kampane. Posledným kritériom je integrácia nových digitálnych platobných systémov a transakčných metód, vrátane bezkontaktných platieb, NFC, platieb prostredníctvom inteligentných telefónov alebo aj inovatívny vouchering.

Hlavnou cenou je možnosť prezentácie víťazného inovatívneho predajného riešenia v stánku Intel počas veľtrhu Venditalia 2014 všetkým špecialistom v odbore ako aj návštevníkom, ktorí v tomto roku na veľtrh zamieria. V roku 2012 Venditalia registrovala celkom viac ako 314 vystavovateľov a 20 000 návštevníkov z 93 krajín celého svete, išlo najmä o manažérov a výrobcov produktov určených pre predajné automaty.

Účasť v súťaži „Inteligentný predajný automat" je bez poplatkov, otvorená pre všetky spoločnosti a inovátorov nad 18 rokov, ktorí pracujú v oblasti predajných systémov. Oficiálne pravidlá možno nájsť vo vyhlásení súťaže, ktoré je k dispozícii na internetovej adrese: https://www.inteleventzone.co.uk/iva-2014/contest-rules.php. Uzávierka pre zaslanie prihlášok je 1. marca 2014.

Viac informácii o podujatí Venditalia: http://www.venditalia.com/

Viac informácii o súťaži Intel „Inteligentný predajný automat":http://bit.ly/18mczwO

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať