S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Logika e-shopov sa presúva do systémov ERP

0
Zo súčasných trendov vyplýva (a prieskumy agentúr to potvrdzujú), že úspešné budú tie obchodné firmy, ktoré dokážu obslúžiť zákazníkov cez viacero predajných kanálov (tzv. multichannel). V praxi sa najčastejšie stretávame s kombináciou predajne či siete predajní a internetového obchodu, tzv. e-shopu. Aby táto kombinácia fungovala, obchodná firma musí zvládnuť nielen klasický predaj, ale aj predaj cez internet. A to všetko, samozrejme, na zodpovedajúcej úrovni. Hlavne v prípade internetu je konkurencia čoraz väčšia a zákazníci môžu veľmi ľahko nakúpiť u iného predajcu.  Ako skĺbiť klasický predaj s predajom cez internet?  Základom úspechu je dobre zvolený softvér. Dnes už nestačí oddelene spravovať fyzické sklady a predajne v jednom systéme a e-shop v druhom. Napriek tomuto faktu však väčšina firiem, ktoré rozbiehajú internetový predaj, svoj e-shop vyberá podľa vzhľadu, ceny či spôsobu ovládania a vôbec nemyslí na najdôležitejšie kritérium, ktorým je prepojenie so systémom ERP. Výsled ...

Viktor Pieš, výkonný riaditeľ Solitea Slovensko, a.s.

Všetky autorove články
ERP e-shop