SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement SAMSUNG_042024 Advertisement

Na slovenský trh prichádza c-all

Tlačové správy
0

Odteraz ľahko zmeriate aj telefonické dopyty zákazníkov

Spoločnosť Evis Solutions, s. r. o., prichádza na Slovensko s novinkou, ktorá vnáša nové svetlo do prostredia online aj offline kampaní. Riešenie c-all totiž umožňuje efektívne meranie telefonických dopytov, takže klienti môžu ešte lepšie zhodnotiť svoje investície do reklamy a optimalizovať kampane aj tam, kde to doteraz nebolo možné.

„Inšpirovala nás absencia možností sledovať zdroje telefonických dopytov. Vo vyspelých krajinách sú pritom podobné analytické nástroje pomerne bežné,“ vysvetľuje Janka Krištof zo spoločnosti Evis Solutions. „Uvedomili sme si, že existuje veľké množstvo oblastí, v ktorých dochádza k početným telefonickým požiadavkám. Týka sa to napríklad klientov špecializujúcich sa na nehnuteľnosti, cestovný ruch, zdravotnícke zariadenia, pôžičky, úvery, poistenie, lízing, ubytovanie, prepravu, reštauračný biznis a mnohé ďalšie. V týchto oblastiach sa klienti namiesto webového formulára oveľa viac spoliehajú na klasické telefonáty, napríklad pri objednávaní sa k zubárovi, rezervácii áut z požičovne či nehnuteľností.“

Ako to funguje?
Veľkou prednosťou analytického nástroja c-all je jeho ľahká implementácia a maximálne intuitívne používanie. V praxi to funguje tak, že sa každej návšteve najprv pridelí unikátne telefónne číslo. Ak sa zrealizuje hovor na tomto telefónnom čísle, hovor sa zapíše ako konverzia v Google Analytics, prípadne v rámci AdWords alebo akéhokoľvek iného BI/CRM nástroja firmy. Telefonická konverzia sa teda zaznamenáva úplne rovnako ako online konverzia. Efektivitu kampane pritom možno vyhodnotiť až na úroveň kľúčového slova, inzerátu či banneru.

Široký rozsah individuálneho nastavenia
„Klient môže svoje telefonické zdroje zacieliť podľa rozličných individuálnych parametrov a lepšie tak optimalizovať svoje kampane,“ upresňuje Janka Krištof. „Napríklad, c-all umožňuje nastaviť viac samostatných balíkov telefónnych čísel, minimálnu dĺžku rezervácie čísla jednému návštevníkovi alebo predvoľbu mesta.“ V rámci detailnejšieho sledovania kampaní sa môže klient zamerať napríklad na dĺžku telefonátu, ktorá indikuje, do akej miery volajúceho ponuka zaujala. Efektivita offline kampaní sa dá merať v rôznych oblastiach, či už podľa typu médií, kreatívneho návrhu, regiónov, sezónnosti, formulácie reklamného posolstva alebo špecializácie na určitú cieľovú skupinu. Samozrejmosťou je aj jednoduchá správa a administrácia.

Ďalšie nadstavby vo fáze vývoja
Tento inovatívny analytický nástroj prichádza na Slovensko po veľkom úspechu v susednej Českej republike. Vo veľmi krátkom čase si získal klientov, ako sú Česká spořitelna, ČEZ, UPC, Modrá pyramída či Home Credit. „Nový produkt c-all je na našom trhu naozaj unikátny. Jednak umožňuje agentúram kvalitnejšie spravovať kampane klientom, jednak dáva klientom príležitosť lepšie plánovať budúce reklamné kampane.

V súčasnosti vyvíjame aj ďalšie nadstavby c-all, ako je zvuková analýza hovorov, v rámci ktorej dokážeme rozlíšiť vek, pohlavie, emócie telefonujúceho a ďalšie aspekty,“ dodáva Janka Krištof.

Evis Solutions

Všetky autorove články
c-all

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať