Slováci investujú do športových testerov

Tlačové správy
0

Približne 30 % Slovákov športuje aspoň raz týždenne. Ako ďalej vyplýva z aktuálneho Eurobarometra dôvodmi sú najmä zdravie, kondícia a vzhľad. So športom ide ruka v ruke aj meranie fyzickej aktivity, čo najmä v posledných rokoch výrazne vplýva na predaj rôznych športových testerov.

„Záujem o športové testery evidujeme zo strany zákazníkov v priebehu celého roka, obzvlášť však na jar a v lete, kedy je možné športovať najmä vonku. Merače fyzickej aktivity a výkonu pomáhajú napríklad bežcom či cyklistom pri prípave na súťažné maratóny," hovorí PR manažérka Alza.sk Šárka Jakoubková, podľa ktorej si testovacie zariadenia nachádzajú svoje miesto i medzi bežnými spotrebiteľmi - ako súčasť ich životného štýlu.

„Inteligentné a ľahko nasaditeľné testery dnes okrem času či prekonanej vzdialenosti merajú aj spálené kalórie, tep či iné biologické funkcie. Nadstavbou môže byť sledovanie nutričných informácií, vrátane stavu pitného režimu," zdôrazňuje Jakoubková a dodáva, že aktuálne je na Alza.sk najpredávanejším výrobkom športový vodotesný tester Fitbit Flex Black s výdržou batérie sedem dní.

Populárne sú aj zariadenia so špeciálnymi aplikáciami, ktoré umožňujú bezdrôtové zdieľanie informácií o fyzickom výkone s priateľmi cez rôzne sociálne siete. Spomedzi noviniek sú najvyhľadávanejšie špeciálne bežecké hodinky s vysokocitlivým GPS prijímačom a dotykovým displejom, ako aj Wifi pripojeniím - Garmin Forerunner 620 HR Run White.

Športové testery nakupujú podľa Alza.sk v rovnakej miere muži aj ženy, pričom z hľadiska veku spadá väčšina športových nadšencov do kategórie 25 až 45 rokov.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať