SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

V novej reklamnej kampani Telekomu to každému sekne

Tlačové správy
0

Milí kolegovia, ako sme vás prednedávnom informovali, Slovak Telekom pre všetkých zákazníkov dočasne zvýšil rýchlosť pevného internetu na svojej optickej, VDSL i ADSL sieti všade tam, kde je to technicky možné, aby mohli všetci zákazníci doma využívať internet naozaj naplno.

Dnes k tomuto benefitu štartuje nová reklamná kampaň zábavným televíznym spotom, v ktorom to každému „sekne“. Zaujímavosťou je, že kampaň Zrýchľujeme Magio internet sa z preventívnych dôvodov natáčala, takpovediac na diaľku, s využitím moderných technológií a internetu.

Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pre svojho dlhoročného klienta Slovak Telekom pripravila novú kampaň, ktorá komunikuje ich bezplatné zrýchľovanie Magio internetu v čase koronakrízy. A celkom im to tam sekne.

Kampaň vychádza z insightu týchto dní – odkedy nás koronavírus zavrel doma, väčšinu vecí robíme online. Z domu pracujeme, na diaľku cvičíme s trénermi, deti sa s učiteľkami učia online a cez internet aj oveľa častejšie, namiesto spoločných stretnutí, komunikujeme s blízkymi. Všetky tieto aktivity si vyžadujú veľa trpezlivosti a najmä internet, ktorý bez problémov funguje a neseká.

Odpoveďou na tento insight je aj samotný produkt. Keďže sa naše životy presunuli do online sveta, domáci internet dostáva zabrať. Preto Telekom svojim zákazníkom ako gesto solidarity zrýchlil Magio internet do konca júna zadarmo. Rýchlejšie surfovanie si môžu užívať ich zákazníci všade, kde je zrýchlenie technicky zrealizovateľné.

Ako úsmevne to môže dopadnúť, keď internet nefunguje úplne podľa našich predstáv, si môžete pozrieť v novom spote.

Nový TV spot si môžete pozrieť už teraz na YouTube kanáli Telekom SK: https://www.youtube.com/watch?v=pkTUCO6vGo8

Natáčanie spotu sa konalo v Prahe s českou produkciou Armada Films a s režisérom Tomášom Řehořekom, ktorý s Telekomom spolupracoval aj v minulosti na úspešnej kampani Magenta Smarthome.

Ako natáčanie v Stovežatej prebiehalo a prečo nikto nemusel ísť do dvojtýždňovej karantény? Klient aj agentúra sa totiž počas natáčania nachádzali pri monitoroch v Bratislave, aby predišli zbytočnému kontaktu so štábom. Vďaka technológii QTAKE sa tak reklama o ľuďoch, ktorí sa spájajú na diaľku, aj skutočne natáčala na diaľku.

Spot bude okrem dvoch verzií, ktoré sa prestriedajú v televíznom vysielaní, nasadený aj na YouTube, Facebooku a Instagrame, kde hero video bude dopĺňať 8 ďalších recutov prispôsobených online platformám.

 

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať