SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Vplyv teplého počasia na e-mailový marketing: Miera otvorení a preklikov rastie o desiatky percent

0
Mieru otvorení a preklikov v e-mailingových kampaniach ovplyvňuje množstvo faktorov. Platforma MailForce sa zamerala na jeden z nich, ktorým je počasie. Svojim klientom tak teraz kvalifikovane pomáha s tým, kedy majú aké kampane posielať. Aký vplyv na úspešnosť e-mailingových kampaní má teda počasie? Priamy marketing formou e-mailingových kampaní je dôležitý nástroj na získanie záujmu existujúcich zákazníkov rovnako ako upselling a cross-selling. Ovplyvňuje ho veľa faktorov, ktoré majú vplyv na úspech e-mailovej kampane - deň a čas odoslania, druh zariadenia príjemcu, voľno a predĺžený víkend a významnú úlohu zohráva aj počasie. Štúdia vykonaná analytikmi platformy MailForce pre potreby klientov sa zaoberá vplyvom počasia na hromadné e-mailové kampane. Analýza bola vykonaná na viac ako 37 miliónoch e-mailov smerovaných do segmentu B2B aj B2C, a to na rôznych produktoch a službách. Zistenia sú jasné. Veľkú úlohu hrá zameranie kampane podľa aktuálne panujúceho počasia. Výsledky sú fa ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať