SAMSUNG_10_FLIP Advertisement SAMSUNG_10_FLIP Advertisement SAMSUNG_10_FLIP Advertisement

Kraken si vybral spoločnosť Konecta ako partnera pre svoj novo spustený BPO Partner Program

Tlačové správy
0

Spoločnosť Konecta, globálny líder v transformácii zákazníckej skúsenosti (CX) a digitálnych operáciách, bola vybraná ako jeden z prvých partnerov, ktorí sa pripoja k novému Kraken Business Process Outsourcing Partner Programu. Program identifikuje dôveryhodných poskytovateľov schopných dodávať špičkovú zákaznícku skúsenosť vo veľkom rozsahu.

SAMSUNG_10 FLIP7 Advertisement

Konecta, ktorá už dnes zabezpečuje zákaznícke operácie pre viacerých klientov Kraken v rôznych krajinách, zdieľa víziu poskytovania vynikajúcej zákazníckej skúsenosti podporenej technológiou aj ľudskou expertízou.

Prelom v prevádzke v sektore utilities

Dlhé roky čelil sektor utilít fragmentovaným systémom, komplexným procesom fakturácie a nespojeným zákazníckym cestám. Kraken tento neprehľadný ekosystém nahrádza jednotným operačným systémom, poháňaným AI na úrovni utilít, ktorý prepája každý kontaktný bod – od smart meteringu, fakturácie, predaja až po zákaznícku podporu – a zároveň posúva inovácie aj zákaznícku skúsenosť.

Záväzok k modelu Universal Agent

Jedným z pilierov úspechu Kraken je Universal Agent Model, ktorý nahrádza tradičné, oddelené tímy posilnenými, multi-skillovými tímami. Výsledkom je vyššia spokojnosť zákazníkov pri nižších nákladoch. Za posledné dva roky Konecta úspešne integrovala tento model do svojich operácií, čím preukázala schopnosť adaptovať komplexné a veľkoobjemové prostredia a priniesť merateľné výsledky na energetických trhoch. Vďaka spoločným trhom a globálnym ambíciám sú Konecta a Kraken strategicky zosúladené v škálovaní tohto modelu naprieč regiónmi.

Partnerstvo, ktoré urýchľuje digitálnu transformáciu utilít

Konecta je súčasťou Kraken BPO Partner Programu (KBPP), siete starostlivo vybraných BPO partnerov, ktorí spĺňajú prísne kritériá Kraken z hľadiska schopností, výsledkov a pripravenosti dodávať výnimočnú zákaznícku podporu pre klientov Kraken. Kraken má zmluvne zabezpečenú správu viac ako 70 miliónov zákaznických účtov po celom svete. Toto nové partnerstvo umožňuje Kraken ešte rýchlejšie rozširovať svoj dosah a poskytovať podporu väčšiemu množstvu zákazníkov bez kompromisov v kvalite zákazníckej skúsenosti. Konecta prevádzkuje rozsiahle zákaznícke centrá pre vedúce energetické spoločnosti, najmä zo svojich centier v Casablance (Maroko) a Durbane (Južná Afrika), ktoré zohrávajú zásadnú úlohu pri podpore klientov Kraken v Európe.

Nourdine Bihmane, CEO Konecta, uviedol:

Sektor utilít prechádza jednou z najväčších transformácií vo svojej histórii a Kraken stojí na jej čele. Toto partnerstvo nám umožňuje ešte viac posilniť naše hlboké odvetvové know-how. Spoločne vytvárame nový štandard zákazníckej skúsenosti prostredníctvom AI-poháňaných nástrojov, agilných operácií a rozhodovania založeného na dátach. To je plne v súlade s našou stratégiou Katalyst 2028.“

Anja Langer Jacquin, Head of Kraken Experience a Executive General Manager v Kraken, povedala na pódiu na globálnom summite Konecta v Madride: „Sme nesmierne radi, že spúšťame Kraken BPO Partner Program – novú kapitolu našej misie poskytovať svetovú zákaznícku skúsenosť a urýchliť energetickú transformáciu. Partneri ako Konecta zohrávajú kľúčovú úlohu pri škálovaní našich operácií s excelentnosťou aj dopadom.“

O spoločnosti Konecta

Konecta je popredný globálny a inovatívny poskytovateľ služieb v oblasti outsourcingu zákazníckych procesov. S viac ako 120 000 zapálenými zamestnancami, ktorí komunikujú v 30 jazykoch na štyroch kontinentoch a v 26 krajinách, sa Konecta zameriava na špecifické potreby a príležitosti jednotlivých odvetví. Ponúka široké portfólio komplexných riešení pre správu zákazníckych vzťahov – od akvizície a retencie zákazníkov, cez zákaznícky servis a technickú podporu, až po inkaso pohľadávok. To všetko na základe udržateľného obchodného modelu. Služby spoločnosti vychádzajú z hlbokých odborných znalostí v oblasti zákazníckej skúsenosti, riadenia procesov, digitálnych riešení a najmodernejších technológií. So sídlom v Madride dosahuje Konecta globálnych príjmov približne 2 miliardy EUR a spolupracuje s viac ako 500 klientmi, vrátane najvýznamnejších značiek v oblasti telekomunikácií, energetiky, bankovníctva, mobility, maloobchodu a e-commerce.

 

Konecta

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať