Panasonic vstupuje do jubilejného 100. roku svojej existencie s intenzívnou marketingovou podporou kľúčových kategórií
V apríli sa začal fiškálny rok spoločnosti Panasonic s poradovým číslom 100. Značka sa od svojho vzniku zameriava na možnosť prirodzene inovovať, zlepšovať ľuďom ich životy. Nie je tomu inak ani v Slovenskej a Českej republike, kde sa produkty Panasonic nielen predávajú, ale aj vyrábajú tak, aby boli skutočným prínosom pre zákazníkov. Aj tento rok má Panasonic naozaj "nabité" v oblasti spotrebnej elektroniky a rozhodol sa dať o tom vedieť hneď dvomi kampaňami. Ich cieľom je rovnakou mierou podpora predaja, posilnenie povedomia o značke a oslovenie novej skupiny zákazníkov, predovšetkým generácie Z.
Kampaň I.
OBJAV SVOJU audioDNA - podpora produktov kategórie audio video (AV)
Koncept: Phoenix Communication, Vizuál: Grep, Fox Hunter, Videá: FLUX FILMS, Microsite: Webmotion, Online kampaň: Grep
Panasonic sa touto kampaňou snaží upevniť dlhodobo silnú pozíciu v segmente audio video a spolieha pritom na emócie zákazníkov. "Snažili sme sa urobiť niečo nové a hravou, zábavnou formou sa dostať k zákazníkom ešte bližšie než kedykoľvek predtým. Preto sme "namierili" našu pozornosť na individualitu každého z nás, v našom podaní audioDNA," povedal Martin Jedlička, Marketing Communication Manager, ktorý je novou posilou tímu spoločnosti Panasonic CZ / SK.
Celá kampaň je založená na myšlienke, že každý človek má prirodzene daný audio genetický kód, ktorý definuje nielen akú hudbu najčastejšie počúva, ale aj kde a ako ju najradšej počúva. "Vďaka jednoduchému súboru otázok na microstite dokážeme každého človeka otestovať a odhaliť jeho "audio DNA". Zábavnou formou mu tak pomáhame lepšie sa zorientovať v širokej ponuke našich audio produktov a odporúčame mu tie, ktoré by ho podľa jeho "audio DNA" mohli zaujímať," komentuje koncepciu kampane Peter Menky, Business Director Panasonic CZ/SK.
Celá kampaň prebieha v ONLINE, využíva efektívny performance marketing a nezabúda ani na sociálne siete. Pripravený bol zastrešujúci vizuál predstavujúci celú škálu produktov rovnako ako vizuály pre jednotlivé audioDNA:
Čerešničkou na torte sú v tomto prípade natočené videá: partyKING / partyQUEEN, soundGOURMET, designLOVER a MovieFAN.
Kampaň II.
„Doba LEDová končí. Začína doba OLEDová.“ - podpora prémiových OLED televízorov
Koncept: Panasonic tím Česká a Slovenská republika, Vizuál: Fox Hunter, Kampaň: Vizeum
Druhou v poradí, no nie nie v dôležitosti je kampaň s jednoduchým oznámením:
"Doba ľadová končí. Začína doba OLEDová. "
Panasonic je dlhodobo lídrom v oblasti prvotriednej obrazovej kvality a touto cestou chce popularizovať v súčasnosti najkvalitnejšiu technológiu v tomto segmente. "OLED televízory Panasonic sú vďaka unikátnemu procesingu obrazu v kombinácii s OLED technológiou voľbou číslo jedna pre zákazníkov, ktorí kladú dôraz na výnimočnú kvalitu obrazu a nechcú žiadny kompromis. Vďaka Panasonic OLED televízorom môžu vidieť obraz a farby tak, ako ich navrhujú producenti filmov v spolupráci s koloristickými štúdiu v Hollywoode. Náš OLED televízor je dokonale kalibrovaný pred dodaním, zákazník tak nepotrebuje túto službu kupovať samostatne po jej nákupe," vysvetľuje Peter Menky.
Kreatívne spracovanie kampane stavia na pozitívnych emóciách a vtipnom stvárnení kontrastu doby ľadovej - s najmodernejšími technológiami súčasnosti. Animované postavičky tučniakov odvážajú na saniach priamo z obývacej izby starú TV, ktorú nahradí nový televízor ponúkajúci spokojným divákom obraz ako z hollywoodskych štúdií. "Koloristické štúdiá v Los Angeles ako napríklad Technicolor, Efile, Encore C03 alebo Deluxe využívajú Panasonic OLED televízory na presné kalibrovanie farieb pri postprodukcii približne 70 % filmov natočených v Hollywoode. Cieľom kampane je ukázať ľuďom, že OLED technológia je technológiou budúcnosti a zdôrazniť, že Panasonic je v nej etalónom kvality," dodáva Peter Menky.
Kampaň je rozdelená do dvoch častí, v tej prvej je komunikovaná už spomínaná doba OLEDová a v tej druhej sa Panasonic zameria na bezkonkurenčnú obrazovú kvalitu a konkrétne výhody Panasonic OLED TV zvýraznené odporúčaním z Hollywoodu. Kampaň okrem majority ONLINE komunikuje tiež v tlači a outdoore.
Neoddeliteľnou súčasťou obchodnej stratégie Panasonic pre jubilejný stý rok existencie je aj posilňovanie propagácie a marketingu všeobecne. Motto spoločnosti "Lepší život, lepší svet" presne vystihuje jej dlhodobú stratégiu. "Naša spoločnosť je už od svojho založenia v roku 1918 technologickým lídrom v spotrebnej elektronike a autorom množstva unikátnych technológií, u ktorých sa pýši prvenstvom pri uvedení na trh. Posilnením marketingovej komunikácie chceme zlepšiť vzájomný dlhodobý a priateľský dialóg s našimi zákazníkmi. Naším cieľom je predovšetkým ich spokojnosť a príležitosť vstúpiť do ďalších 100 úspešných rokov inovatívnych technologických riešení vyvíjaných práve na základe takéhoto dialógu," uzatvára informácie ku komunikačnej stratégii Peter Menky, Business Director Panasonic CZ / SK.
Panasonic tento rok plánuje nadviazať na úspešný rok 2017 a zvýšiť podiel na trhu v tradičných kategóriách TV, audiovideo a fotovideo. Tiež sa plánuje viac sa sústrediť aj na malé kuchynské spotrebiče a výrobky pre osobnú starostlivosť.
Ak sa chcete o skupine Panasonic dozvedieť viac, navštívte panasonic.com/global.
Zobrazit Galériu