SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Vďaka zvýšeným investíciám a popularite značky Philips TV & Sound zaznamenáva spoločnosť TP Vision rast už piaty rok po sebe

Tlačové správy
1
  • Spoločnosť TP Vision zaznamenala pokračujúci rast príjmov a trvalú ziskovosť už piaty rok po sebe vďaka silnému rastu divízie Philips Sound a rastu predaja prémiových televízorov s Ambilight.
  • Medziročné porovnanie výsledkov v roku 2021 s rokom 2020:
  • Celkový rast divízie Philips TV & Sound o 17 %.
  • Ambilight TV zaznamenal silný rast vďaka pôsobivému nárastu predaja televízorov OLED - vrátane modelov OLED+ v prémiovom segmente OLED - o 53 %.
  • Predaj televízorov série “Performance” naďalej výrazne rastie, pričom od roku 2021 je súčasťou tejto koncepcie aj model so soundbarom.
  • Celkový predaj soundbarov sa zvýšil o 70 %.
  • Silný rast predaja produktov Fidelio.             
  • Mimoriadne úspešná séria športových slúchadiel GO bola predstavená v roku 2021 a taktiež bola podporená partnerstvom s popredným svetovým cyklistickým a korčuliarskym tímom Jumbo Visma.
  • V roku 2021 získali produkty Philips v celej Európe kritické uznanie a ocenenia špičkových technologických riešení pre spotrebiteľov z viac ako 170 médií so 100 oceneniami za obrazové a 74 oceneniami za zvukové produkty.
  • Nové udržateľné iniciatívy sa dostávajú do centra podnikateľského záujmu.
  • Pokračujúce partnerstvá s ďalšími európskymi špecializovanými firmami vrátane Bowers & Wilkins, Abbey Road Studios, Team Jumbo Visma a Muirhead.
  • Oznámenie partnerstiev s Wings for Life World Run, The Explorers a Tinnitus Free Foundation.

Kostas Vouzas, CEO a Martijn Smelt CMO TP Vision (Philips TV & Sound) Europe & Americas podrobne informovali počas januárového každoročného online podujatia TP Vision Live o obchodných výsledkoch spoločnosti za rok 2021 a zároveň odhalili nové produkty spoločnosti pre prvý polrok 2022.

Celkovo sa kombinované výsledky zvýšili o 17 % vďaka divízii Philips Sound a prémiovému televíznemu segmentu Ambilight.

Po znovuzrodení značky Philips Fidelio, ktorá v roku 2021 nabrala nový dych, zaznamenali produkty Fidelio veľmi úspešný rok, čo bolo čiastočne podporené fantastickým prijatím slúchadiel X3 a L3 a soundbaru B97. Aj keď spoločnosť TP Vision musela Fidelio prebudovať, predaj sa medziročne štvornásobne zvýšil a v roku 2022 firma predpokladá ďalší nárast po uvedení nových produktových radov.

Divízia Philips Sound zaznamenala ďalší rast prostredníctvom radu špecializovaných športových slúchadiel GO, ktoré boli uvedené na trh v roku 2021. V roku 2022 sa spoločnosť bude snažiť zvýšiť svoje zameranie na športový segment s uvedením nových slúchadiel do sortimentu pridá aj odolné prenosné bezdrôtové reproduktory - spolu s pokračujúcimi spoluprácami s tímom Jumbo Visma a novým partnerstvom s Wings for Life World Run, najväčším bežeckým podujatím na svete.

Predaj televízorov, vybavených jedinečnou funkciou okolitého podsvietenia Ambilight od značky Philips, pokračoval v silnom raste, čiastočne vďaka 53 % nárastu predaja modelov OLED - vrátane prémiových televízorov OLED+ so zvukovým systémom Bowers & Wilkins.

Obľúbenosť OLED televízorov Philips s funkciou Ambilight je spôsobená vynikajúcou kvalitou obrazu, ktorá je výsledkom použitia najnovšej technológie panelu od TP Vision v kombinácii s neustále vyvíjaným obrazovým procesorom P5 s umelou inteligenciou, ktorý v roku 2021 získal viacero ocenení a všeobecne sa považuje za momentálne najlepší na trhu.

Technológia Ambilight tiež zohrala kľúčovú úlohu pri pretrvávajúcej popularite inovatívneho konceptu série Performance.

Séria Performance je prezentovaná s posolstvom "The One to watch", čím sa zdôrazňuje, že ide o "Ten pravý" televízor, ktorý má všetko, čo zákazník potrebuje - televízor s kvalitou a výkonom prémiového modelu, ale za mimoriadne konkurencieschopnú cenu v strednej triede.

Koncept "The One" bol v roku 2021 rozšírený o soundbary, čo medziročne pomohlo k celkovému nárastu v segmente soundbarov o 70 %.

Udržateľnosť a spoločenská zodpovednosť

Značka Philips je všeobecne uznávaná pre svoje úsilie o udržateľnosť. Spoločnosť TP Vision formalizovala udržateľnosť a spoločenskú zodpovednosť ako hlavnú súčasť podnikania v oblasti TV & Sound prostredníctvom svojej prvej výročnej správy o udržateľnosti v roku 2021. Spoločnosť tiež výrazne zvýšila svoje investície  v týchto oblastiach, pričom obe sú považované za kľúčové pre budúcnosť divízie Philips TV&Sound.

V roku 2022 sa tieto opatrenia posunú na ďalšiu úroveň, vrátane zastavenia výroby plnofarebných tlačených vonkajších obalov televízorov. Urýchli sa aj výmena plastových vnútorných obalov za udržateľné materiály pre slúchadlá Philips.

Divízia Philips Sound Sports podporí v roku 2022 podujatie Wings For Life World Run, čím sa pripojí k ich kampani na podporu športovej spolupatričnosti (ako znie ich slogan: „Beháme pre tých, ktorí nemôžu“) a zároveň získa finančné prostriedky na výskum poranení miechy.

TP Vision tiež oznámila podporu projektu The Explorers, ktorého cieľom je vytvoriť archívny obsah prírodného, kultúrneho a ľudského dedičstva a divov Zeme. Divízia Philips TV bude používať značkový obsah The Explorers pri predvádzaní televízorov Philips a pomôže tak zvýšiť povedomie o projekte a jeho príčine.

Philips TV & Sound chce tiež zabezpečiť, aby spotrebitelia nielen radi počúvali ich výrobky, ale aby v tom pokračovali bezpečne a bude aj preto podporovať nadáciu Tinnitus Free Foundation v jej práci na zvyšovaní povedomia, prevencii a aj pri hľadaní lieku na ušný šelest.

 

Philips

Všetky autorove články

1 komentár

Tak rozhodne nie filips, stačí esperanza za 2€, žijeme predsa na Slovensku: reakcia na: Vďaka zvýšeným investíciám a popularite značky Philips TV & Sound zaznamenáva spoločnosť TP Vision rast už piaty rok po sebe

29.1.2022 19:01
Tieto sú moje obľúbené: https://www.eletech.sk/Esperanza-EH119-d130085.htm
Reagovať

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať