S_Flip6 Advertisement S_Flip6 Advertisement S_Flip6 Advertisement

Ako interne vzdelávať ítečkárov / Rozhovor: Adam Pagáč, líder divízie vývoja softvéru a člen vedenia spoločnosti PosAm

5
NXT: Ako vo vašom internom programe školenia vývojárov riešite medzery vo vzdelávaní, ktoré zanechali školy? AP: Aj keď sa doba zrýchľuje a inovácie prichádzajú čoraz častejšie, paradoxne najväčším problémom škôl nie sú nedostatočne „čerstvé“ znalosti, ale spôsob, ako ich učitelia odovzdávajú študentom. Mladí ľudia sa totiž za posledné roky posunuli a od školy čakajú, že ich bude stavať pred výzvy, aby dosiahli maximum svojho potenciálu. Tento prístup však vidíme na Slovensku zriedkavo, väčšina škôl sa, žiaľ, „zasekla v čase“ a stále využívajú historický spôsob „nalievania vedomostí“. Vidíme tak v školách starý spôsob interakcie študenta a vy­učujúceho, ktorý sa nepribližuje ideálu v podobe partnerského vzťahu. Tento prístup a predovšetkým memorovanie mladých ľudí nebaví, skôr chcú riešiť konkrétne problémy a zaujímavé výzvy, ideálne každým dňom náročnejšie, a toto čakajú aj od školy. Ak to nedostávajú, tí najlepší odchádzajú študovať do zahraničia. Človek dobre pripravený na prax po ... Zobrazit Galériu

PosAm

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať