Ako nás čítajú reklamy
V nadpise nezaúradoval redakčný škriatok, ale zameriame sa na to, ako reklamné služby vedia, aké reklamy nám majú servírovať, a ako zisťujú naše záujmy a preferencie. Odpoveď sa skrýva v sofistikovaných algoritmoch a nástrojoch, ktoré reklamné portály používajú na zhromažďovanie a analýzu údajov o používateľoch.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Zhromažďovanie informácií o vás
Pre marketérov je dôležité, aby ich reklamy dosiahli správnych ľudí v správnom čase. Zámerom cielených reklám je maximalizovať pravdepodobnosť, že používateľ na ne klikne a vykoná požadovanú akciu, napríklad nákup produktu alebo prihlásenie na odber služby. Preto reklamné portály používajú rôzne metódy na zhromažďovanie údajov o používateľoch.
Cookies sú malé textové súbory, ktoré ukladá prehliadač na zariadení používateľa – podľa legislatívy iba vtedy, ak mu to dovolíte. Tieto súbory obsahujú informácie o aktivitách používateľa na internete, ako sú navštívené webové stránky, odkazy, na ktoré používateľ kl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH