SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement SAMSUNG_022024B Advertisement

Blíži sa TREND Marketing Summit, prinesie bohatý program v dvoch sálach

Tlačové správy
0

Tohtoročná konferencia TREND Marketing Summit už klope na dvere. Aj tentoraz sa môžete tešiť na nabitý celodenný program v dvoch sálach – Strategy Hall a Internet Hall. Chýbať nebude vyhodnotenie súťaže TREND Kampaň roka.

Ako robiť skutočne efektívne kampane, čo nás naučilo online video, ako vyladiť online kampaň vďaka správnemu mixu kanálov a prečo je programmatic chytrá budúcnosť marketingu. Aj na tieto otázky nájdeme spoločne s 30 odborníkmi z brandže odpovede na TREND Marketing Summite 2017, ktorý v utorok 13. júna hostí Grand Hotel River Park v Bratislave.

O rozvoji digitálu a kde je potenciál programmaticu

Pozvanie prijalo aj niekoľko zahraničných hostí, medzi nimi Dominic Lyle, generálny riaditeľ Európskej asociácie komunikačných agentúr, ktorý pracoval v reklamnom priemysle 25 rokov a podelí sa o svoj pohľad na to, čo sme sa dosiaľ naučili o efektívnosti marketingovej komunikácie.

Nadviaže naňho skúsený americký marketingový konzultant Taylor Gray, člen Board of Directors Effie, ktorý ponúkne návod na to, ako pri rozvoji digitálnych platforiem robiť naozaj efektívne kampane. Uznávaný stratég má dostatok skúseností aj zo svojho pôsobenia vo vydavateľských domoch Huffington Post či Time Inc.

Zo Švédska pricestuje do Bratislavy odborník na programmatický nákup reklamy Fredrik Strauss. Jeho firma vyvinula nástroje na automatizáciu a spravovanie kampaní pre publisherov, ale aj agentúry a zadávateľov. V rámci svojej prezentácie načrtne najnovšie trendy vrátane natívneho programmaticu a jeho potenciálu zvyšovať konverzie.

Čo nás naučilo video a prečo vyzerajú značky zúfalo

Na konferencii bude viackrát reč o online videu ako čoraz silnejšom fenoméne, ktorý má u používateľov vysokú mieru interakcie. Český hosť Ondřej Sláma je špička v oblasti online kampaní, o videu prezradí to najdôležitejšie, čo sa za roky praxe naučil.

V strategickej časti ponúkne svoje tipy z desiatok účinných kampaní stratég Zaraguzy Juraj Pobjecký. Jeho agentúra ovládla pred časom internet kampaňou pre Kofolu, no úspechov má na konte ešte oveľa viac.

O tom, ako zvrátiť, že mnohí zákazníci od reklamy doslova utekajú, bude hovoriť kreatívny riaditeľ agentúry Jandl Alex Strimbeanu, ktorý načrtne, prečo by značky mali vyzerať menej zúfalo.

V programe nechýba množstvo prípadových štúdií a odhalení marketingových prístupov známych značiek ako Uber, VÚB banka či festival Pohoda. Ako robiť marketing pri menšom rozpočte, prezradí zakladateľ domácej značky Fusakle Ján Anguš. O špecifickej téme cielenia na gay komunitu bude hovoriť šéf agentúry Volis International Martin Volek.

Efektivita, ktorá predáva a ako výzvam čelia publisheri

V Internet Hall nevynecháme aktuálne trendy sociálnych sietí, content marketingu a pristavíme sa aj pri kolaboratívnych kampaniach a využití influencerov. Vladimír Cintula z agentúry RIEŠENIA.com bude hovoriť o automatizácii a personalizácii multi-channel kampaní, nadviaže naňho Gabriel Czirák z Marketingeru, ktorý ukáže, ako automatizácia webov šetrí peniaze a zvyšuje predaj.

Senior konzultant Pizza Seo Ján Laurenčík priblíži analytiku v digitálnom marketingu, teda prečo je dôležité zbierať digitálne dáta a prepájať ich s dátami z „kamennej“ predajne. Spoluzakladateľ Adbee Tomáš Vatrt ukáže, ako vyzerá profesionálny zákaznícky servis v roku 2017 a prečo je marketingom budúcnosti.

V programe konferencie sú aj dve panelové diskusie. Prvá v Strategy Hall bude o efektivite, ktorá predáva. Diskutovať budú šéf agentúry Wiktor Leo Burnet Peter Kontra, Strategy Director MUW Saatchi & Saatchi Kamil Charvát a Dušan Viszt, šéf marketingu Sberbank v regióne CEE.

Zdroj: Milan David

Na diskusii v Internet Hall sa zúčastnia zástupcovia najväčších slovenských vydavateľstiev – Michal Žatkuliak z Ringier Axel Springer, Pavel Zajcev z News and Media Holding, Peter Mačinga z Petit Pressu spolu s Tomášom Bellom z N Pressu (Denník N). Hovoriť budú o tom, ako publisheri reagujú na rast investícií do digitálu, ako si vydavateľstvá poradia s najväčšími výzvami, kde ešte môžu zarábať a čím chcú zaujať klientov v silnejúcej konkurencii.

Na podujatí tradične vyhodnotíme aj TREND Kampaň roka - najlepšie reklamné kampane uplynulej sezóny. Do užšieho výberu postúpili víťazi Kampane mesiace portálu Mediálne.sk. Verejnosť a odborná porota aktuálne o celkových víťazoch hlasuje – deadline je do stredy 31. mája.

Zaregistrujte sa na TREND Marketing Summit 2017 už teraz

TREND

Všetky autorove články
trend

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať