Kolektívna sila: PARKSIDE spája Arnolda Schwarzeneggera a Ralfa Moellera v novej DIY kampani
Hollywood sa stretáva s remeslom: V novej kampani značky PARKSIDE sa po prvýkrát spoločne objavujú Arnold Schwarzenegger a Ralf Moeller. S jasným odhodlaním k majstrovaniu a s humorom podnecujú DIY ducha a prinášajú sviežu energiu do sveta domácich majstrov. Cieľom je inšpirovať skúsených hobby remeselníkov aj motivovaných začiatočníkov, aby svoje projekty zobrali do vlastných rúk.
Arnold Schwarzenegger a PARKSIDE - to je skutočne dokonalá kombinácia. Hollywoodska hviezda a značka domácich majstrov obnovujú svoje partnerstvo a spoločne spúšťajú ďalšie kolo kampane „Máš na to!“. Po prvýkrát sa do vtipného spotu pridáva herec Ralf Moeller spolu so Schwarzeneggerom a obaja oživujú DIY („Urob si sám“) ducha značky PARKSIDE.
„Od Terminátora k Motivátorovi: partnerstvo s PARKSIDE je pre mňa ako stvorené. Žiadny projekt domácich prác nie je príliš komplikovaný, žiadna výzva príliš veľká - stačí to chcieť a veriť si,“ hovorí Arnold Schwarzenegger.
Nielen Schwarzenegger stelesňuje skutočnú mentalitu „ruky k dielu“ - Moeller presviedča množstvom DIY skúseností, veľkým nadšením pre majstrovanie a sympatickým vystupovaním. Oboch spája dlhoročné priateľstvo a spoločný hodnotový základ, ktorý dokonale ladí s priamočiarym charakterom značky PARKSIDE. Ústredným posolstvom kampane je, že PARKSIDE umožňuje každému vytvoriť si vlastnú dielňu doma, bez ohľadu na skúsenosti či rozpočet. Značka chce ľudí povzbudiť, aby sa pustili do veľkých aj malých projektov. Nejde ani tak o dokonalosť, ako o správnu podporu a správne nástroje.
„Majstrovanie je naozaj skvelá vec. Vytvoriť niečo vlastnými rukami a vidieť na konci hotový výsledok - tomu pocitu sa nič nevyrovná. Nemusel som ani chvíľu váhať, či podporiť kampaň PARKSIDE - obzvlášť keďže som sa vždy zaujímal o remeselné témy,“ hovorí Ralf Moeller.
Martin Alles, Managing Director Brand v Lidl International: „Ako najpredávanejšia DIY značka v Európe PARKSIDE predstavuje výkonné nástroje, ale aj odvahu vziať veci do vlastných rúk. Naša nová kampaň s Arnoldom Schwarzeneggerom a Ralfom Moellerom ukazuje presne to: koľko je možné dosiahnuť, keď človek verí v seba. Obaja stelesňujú ducha značky PARKSIDE - odhodlanie, hnaciu silu a presvedčenie, že každý zvládne svoj projekt.“
Nová multikanálová kampaň značky PARKSIDE - dostupná v Lidli a Kauflande - odštartuje
1. septembra 2025 so širokospektrálnym mediálnym zásahom. Plánované sú okrem iného aktivity out-of-home a digital-out-of-home, rozsiahla prítomnosť na sociálnych sieťach a televízne reklamy.
Pre viac tipov a kreatívnych DIY nápadov navštívte https://parkside-diy.com/sk/service.
Potrebujete informácie či obrazový materiál k ďalším výrobkom PARKSIDE? Chcete si produkty otestovať v redakcii alebo hľadáte návod pre domácich majstrov? Kontaktujte nás:
O značke PARKSIDE:
Značka PARKSIDE - dostupná v Lidli a Kauflande - ponúka náradie, s ktorým každý domáci majster zvládne práce v záhrade, okolo domu či v dielni rýchlo a bez cudzej pomoci. PARKSIDE Performance oslovuje aj veľmi ambicióznych a pokročilých domácich majstrov. Rad s akumulátorom X20 V ponúka vyše 100 nástrojov pre dielňu aj záhradu, ktoré možno prevádzkovať jediným kompatibilným akumulátorom. Nezáleží na tom, či ste profesionál alebo začiatočník - PARKSIDE si získal mnohých zákazníkov vysokou kvalitou, bezkonkurenčným pomerom ceny a výkonu, širokou ponukou produktov a atraktívnym dizajnom. Viac informácií o PARKSIDE nájdeš na www.parkside-diy.com/sk.
ROZHOVOR S ARNOLDOM SCHWARZENEGGEROM
Vo vašich skorých rokoch v Rakúsku ste pracovali ako murár - ako toto obdobie ovplyvnilo váš postoj k manuálnej práci?
Arnold Schwarzenegger: „Áno, to je pravda - keď som bol mladý, pracoval som na stavbách, aby som si zarobil nejaké peniaze navyše. V tom čase som pocítil, čo znamená ťažká práca: byť na stavbe každý deň od rána, v akomkoľvek počasí, pokožka popraskaná od cementu a chladu. Odvtedy viem, čo si skutočné remeslo vyžaduje: vôľu a vytrvalosť.“
Aké paralely vidíte medzi kulturistikou a domácim majstrovaním? Oboje si vyžaduje silnú a presnú prácu.
AS: „Určite, nič sa neurobí samo. V kulturistike záleží na každom svale, v murárstve na sile a presnosti, okrem iného. Po tréningu v posilňovni som si aspoň mohol dať sprchu - na stavbe mi cementový prach ostával na koži celý deň. Ale základný princíp je rovnaký v oboch disciplínach: ak svoj projekt posúvate deň za dňom dopredu, na konci uvidíte, čo ste dosiahli, a právom na to môžete byť hrdí.“
Je pravda, že ste svoj prvý dom v Los Angeles rekonštruovali vlastnoručne? Ktorý nástroj bol pre vás vtedy nenahraditeľný?
AS: „Áno, úplne schátraný dom v Los Angeles. Nemal som peniaze na remeselníkov, tak som to urobil sám: miešanie betónu, búranie stien, elektroinštalácie. Môj najdôležitejší nástroj? Ťažkopádne vŕtacie kladivo - mal som ho v ruke vtedy častejšie než dnes svoj smartfón. Človeče, bol by som tak rád, keby som vtedy mal PARKSIDE vŕtacie kladivo - tretinová váha s dvojnásobným výkonom. Ale, žiaľ, nemal som inú možnosť. Našťastie sú dnes nástroje oveľa praktickejšie.“
Aká je najčastejšia začiatočnícka chyba pri domácich prácach a ako sa jej dá vyhnúť?
AS: „Ak ste nedbanliví v príprave, budete mať neskôr dvojnásobné problémy. Dobrý nástroj je nenahraditeľný - samozrejme, ale najlepší pomocník je meter. Moja rada: je lepšie merať trikrát a rezať len raz.“
Podľa akých kritérií hodnotíte dobrý nástroj?
AS: „Pre mňa sú dôležité tri kritériá. Po prvé, robustnosť: zariadenie musí fungovať aj pri plnom zaťažení, aj keď sa vyvíja veľký tlak. Po druhé, ergonómia. Nástroj musí dobre sedieť v ruke, či už ide o presnú prácu alebo o prácu vyžadujúcu silu. A po tretie, použiteľnosť. Každý nástroj by mal byť intuitívny na používanie, bez zbytočných ozdôb.“
V novej kampani PARKSIDE motivujete ľudí, aby sa pustili do svojich projektov. Čo vás osobne na tomto projekte zaujalo a nakoľko je pre vás dôležité inšpirovať iných?
AS: „PARKSIDE ponúka profesionálne nástroje pre každého - to je to, čo ma na značke najviac oslovilo. Keď som sa v Grazi učil murárstvo ako osemnásťročný, pracovali sme so zariadením, ktoré by som si vtedy nikdy nemohol dovoliť. PARKSIDE ukazuje, že kvalita nemusí byť nedostupná. Každý by mal mať šancu niečo vytvoriť vlastnými rukami - či už je to polica alebo celý dom. Ak značka podporuje takým širokým sortimentom, rád pomôžem ľuďom v ich motivácii pustiť sa do projektov.“
Ste známy svojou všestrannosťou - od kulturistiky cez herectvo až po politiku. Ako je to s vaším talentom ako hobby domáceho majstra?
AS: „Remeslo pre mňa nikdy nebolo len hobby. Bolo to moje povolanie, ktorým som si zarábal peniaze. Keď som mal pätnásť, tvrdo som pracoval na stavbách v Rakúsku, miešal cement a vláčil kamene. Vtedy som sa naučil, čo naozaj znamená tvrdá práca. Ale aj dnes si rád sám urobím malé DIY projekty. Remeslo ma naučilo disciplíne a presnosti - schopnostiam, ktoré mi pomohli v každej oblasti života. Takže áno, ak chcete, aby som postavil stenu, som váš človek [smiech].“
V kampani PARKSIDE ukazujete, že s tým správnym nastavením mysle a nástrojmi sa dá zvládnuť každá výzva. Je vo vašom živote nejaký špeciálny príbeh, keď ste museli niečo urobiť vlastnými rukami?
AS: „Na pľaci bolo vždy niečo, čo bolo treba opraviť alebo upraviť. Rekvizity alebo filmové sety bolo treba neustále stabilizovať, prerábať alebo rýchlo urobiť funkčnými. Často pod časovým tlakom a s málo materiálom. V takýchto chvíľach som mohol dobre využiť svoje manuálne zručnosti - či už išlo o montáž, úpravy alebo improvizáciu. Nemuselo to byť dokonalé, ale muselo to vydržať do ďalšieho záberu.“
Vo svojom živote ste úspešne zrealizovali mnoho projektov - bol niekedy nejaký DIY projekt, ktorý sa nepodaril a z ktorého ste si vzali dôležitú lekciu?
AS: „Keď som renovoval svoj prvý dom, naučil som sa, že projekt nezlyhá pre nedostatok talentu, ale pre nedostatok plánu. Vtedy som musel búrať celé steny znova, pretože som si nenačrtol značky. Odvtedy pre mňa platí: meter, ceruzka a trpezlivosť používať ich sú kľúčom k začiatku. Dobre nástroje sa potom využívajú pri realizácii - a samozrejme od PARKSIDE.“
Ak by ste dnes mali dať mladým ľuďom tip na DIY - aký by bol?
AS: „Dobré majstrovanie si vyžaduje tri veci: správne nástroje, dobrý plán a schopnosť učiť sa z chýb.“