Konecta získala ocenenie v hodnotení PEAK Matrix® 2025 spoločnosti Everest Group
Konecta, významná spoločnosť v oblasti zákazníckej skúsenosti (CX) a digitálnych služieb, bola označená ako líder v hodnotení Everest Group Customer Experience Management (CXM) Services PEAK Matrix® Assessment 2025 pre región EMEA. Konecta získala toto ocenenie už šiesty rok po sebe, čo podčiarkuje jej stabilné vedúce postavenie na trhu a záväzok k inováciám.
Everest Group CXM Services PEAK Matrix® je celosvetovo uznávaný porovnávací štandard, ktorý hodnotí poskytovateľov služieb na základe ich vplyvu na trh a schopností poskytovať služby. V hodnotení za rok 2025 Everest Group analyzovala 35 spoločností a vymenovala Konectu za jedného z piatich lídrov v regióne EMEA.
Lídri sú oceňovaní za uspokojovanie rôznorodých potrieb klientov v rôznych regiónoch, poskytovanie kvalitných viacjazyčných služieb, podporu digitálneho zákazníckeho zážitku prostredníctvom strategických investícií do umelej inteligencie a poskytovanie škálovateľných, inovatívnych a bezchybných digitálnych zákazníckych zážitkov.
Tento úspech zdôrazňuje inovatívny prístup spoločnosti Konecta k riadeniu CX, založený na hybridnom agentskom rámci, ktorý ponúka personalizovaných agentov AI a multi-agentový interakčný model. Spoločnosť vyvinula škálovateľnú generatívnu platformu umelej inteligencie na vytváranie a správu riešení umelej inteligencie na mieru, pričom zachováva účasť ľudí, podporovanú vlastnými akcelerátormi umelej inteligencie. Vďaka viacjazyčnému personálu, ktorý poskytuje služby vo viac ako 30 jazykoch, vrátane angličtiny, španielčiny, francúzštiny, taliančiny, portugalčiny, slovenčiny a turečtiny, sa spoločnosť Konecta profiluje ako dôveryhodný globálny partner.
“Opätovné uznanie ako líder v CXM PEAK Matrix® spoločnosti Everest Group odzrkadľuje neochvejné odhodlanie spoločnosti Konecta k inováciám a excelentnosti,” povedal Nourdine Bihmane, generálny riaditeľ spoločnosti Konecta. „Naše zameranie na agentskú umelú inteligenciu, digitálne riešenia a špičkových odborníkov nám umožňuje redefinovať CX vo veľkom meradle a zároveň prinášať našim klientom merateľnú hodnotu.”
„Konecta poskytuje služby CX založené na umelej inteligencii v celom regióne EMEA, pričom sa opiera o viac ako 45 000 zamestnancov na plný úväzok, viacjazyčný tím ovládajúci vyše 25 jazykov a silnú kombináciu nearshore a onshore kapacít v kľúčových krajinách, ako sú Brazília, Turecko, Madagaskar, Spojené kráľovstvo, Francúzsko a Taliansko. Obsluhuje klientov v oblastiach telekomunikácií, BFSI, maloobchodu, energetiky a verejných služieb,“ uviedol David Rickard, partner spoločnosti Everest Group. „Vďaka svojej digitálnej divízii Konecta Digital, generatívnym AI nástrojom ako Insights, Co-pilot a Auto-pilot, a hybridnému agenskému modelu, ktorý umožňuje personalizované interakcie so zákazníkmi prostredníctvom viacerých agentov, dokáže Konecta poskytovať CX služby vo veľkom rozsahu. Podporená transformačnou stratégiou Katalyst 2028 a silnou spätnou väzbou od klientov v oblastiach kvality služieb, prevádzkovej excelentnosti a riadenia vzťahov si Konecta upevnila svoju pozíciu lídra v hodnotení PEAK Matrix® 2025 – EMEA od spoločnosti Everest Group v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti (CXM),“ dodal Rickard.
Origiinál správy si môžete stiahnuť tu.
O spoločnosti Konecta
Konecta je popredný globálny a inovatívny poskytovateľ služieb v oblasti outsourcingu zákazníckych procesov. S viac ako 120 000 zapálenými zamestnancami, ktorí komunikujú v 30 jazykoch na štyroch kontinentoch a v 26 krajinách, sa Konecta zameriava na špecifické potreby a príležitosti jednotlivých odvetví. Ponúka široké portfólio komplexných riešení pre správu zákazníckych vzťahov – od akvizície a retencie zákazníkov, cez zákaznícky servis a technickú podporu, až po inkaso pohľadávok. To všetko na základe udržateľného obchodného modelu. Služby spoločnosti vychádzajú z hlbokých odborných znalostí v oblasti zákazníckej skúsenosti, riadenia procesov, digitálnych riešení a najmodernejších technológií. So sídlom v Madride dosahuje Konecta globálnych príjmov približne 2 miliardy EUR a spolupracuje s viac ako 500 klientmi, vrátane najvýznamnejších značiek v oblasti telekomunikácií, energetiky, bankovníctva, mobility, maloobchodu a e-commerce.