
Kontaktné šošovky s AR pre športovcov
Spoločnosť Mojo Vision so sídlom v Saratoge v Kalifornii získala od investorov ako Amazon Alexa Fund, PTC, Edge Investments, HiJoJo Partners a ďalších 45 miliónov dolárov na prispôsobenie svojich kontaktných šošoviek s rozšírenou realitou na prácu so športovými a fitnes aplikáciami. Mojo Vision chce poskytovať údaje o výkone a štatistiky v reálnom čase športovcom, ako sú bežci, cyklisti, golfisti, ako aj ľuďom cvičiacim v posilňovniach prostredníctvom intuitívneho hands-free používateľského rozhrania Mojo Lens, ovládaného očami.
V nedávnom prieskume s viac ako 1300 športovcami Mojo Vision zistil, že športovci sa veľmi spoliehajú na údaje z nositeľnej elektroniky a vyjadrujú potrebu rôznych spôsobov poskytovania údajov. Štúdia ukázala, že takmer 74 % ľudí zvyčajne alebo vždy používa nositeľné zariadenie na sledovanie údajov o výkone počas cvičenia alebo aktivity. Existuje však dopyt po zariadeniach, ktoré dokážu poskytnúť lepší prístup k údajom o výkone v reálnom čase – 83 % respondentov uviedlo, že by profitovali z údajov v reálnom čase alebo v danom okamihu.
Polovica respondentov uviedla, že získava údaje zo svojich zariadení trikrát – pred tréningom, počas neho a po ňom. Za najcennejší typ však považujú okamžité údaje, získané počas tréningu. Mojo Lens poskytuje prekrývajúce obrázky, symboly a text v prirodzenom zornom poli používateľov bez toho, aby im bránil vo výhľade, obmedzoval mobilitu alebo bránil sociálnym interakciám. Mojo túto skúsenosť nazýva Invisible Computing. Okrem trhu so športovými a nositeľnými technológiami spoločnosť Mojo plánuje čoskoro využiť svoj produkt aj na pomoc ľuďom, ktorí zápasia s poruchami zraku.
Zdroj: venturebeat.com.
Zobrazit Galériu