SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Nová Bratislava Fashion Map prerastie do mobilnej aplikácie

Tlačové správy
0

V apríli tohto roku vydal Slovak Fashion Council (SFC) tretí ročník Bratislava Fashion Map (BFM), papierovú mapu, ktorá lokálnym, ako aj zahraničným návštevníkom umožňuje trafiť k slovenským módnym dizajnérom, do ich ateliérov, štúdií, obchodov, concept storov, či iných miest.

Od jej krstu SFC rozdistribuovalo 5,000 kusov jej slovenskej a takmer 5,000 kusov jej anglickej verzie. BFM sa objavila na viacerých kvalitných poduajtiach s vysokou návštevnosťou, ako Deň otvorených štúdií v Novej Cvernovke, .kid shop up, Dni Architektúry a dizajnu, Bratislava Design Week, či na podujatiach organizovaných tímom Fashion Revolution.

Slovenský módny dizajn si zaslúži a potrebuje ešte väčšiu pozornosť. Preto z papierovej mapy vytvoríme digitálnu verziu v podobe praktickej mobilnej aplikácie. Bude obsahovať kompletný zoznam výnimočných slovenských značiek, tvorcov a prevádzok, ako aj zoznam relevantných eventov a iný lifestylový obsah. Bude ľahšie šíriteľná, zvýši návštevnosť obchodov, zlepší image Slovenska vo svete, prispeje k rozvoju slovenského dizajnu a bude dostupná zadarmo.

Projekt zviditeľníme a podporíme crowdfundigovou kampaňou, ktorú oficiálne spúšťame v utorok 26. 6. 2018. Spolu s kreatívnou agentúrov This is Locco sme vytvorili kampaň s názvom „Móda na radosť“, prostredíctvom ktorej budeme vyzývať verejnosť, aby nám pomohli zmapovať slovenskú módu. Aby sa k lokálnym módnym dizajnérom dostalo čo najviac ľudí – slovenských, ako aj zahraničných.

Prostriedky získané v crowdfundingovej kampani použijeme na grafiku, programovanie a propagáciu mapy, ktorá ľudí privedie do slovenských obchodov, podporí slovenských kreatívcov a zároveň bude výbornou reklamou pre slovenskú módu vo svete.

Citát: Dana Kleinert, riaditeľka SFC:
Crowdfundingová kampaň SFC „Móda na radosť“ bola spustená v stredu 27.6.2018 na startlab.sk a bude trvať šesť týždňov. Cieľom SFC je vyzbierať 5,000 EUR. Kampaň v hlavnom propagačnom videu podporili krstná mama BFM 2017 Tamara Šimončíková - Heribanová, majiteľka concept storu slávica Ivica Jusková a slovenská módna návrhárka Barbora Kubi. Odmenami do crowdfundingovej kampane SFC podporili slávica, Barbora Kubi, Lenka Sršňová, Verbua, LK/minilab, Tikoki, Bartinki, Petra Weingart a partneri projektu kníhkupectvo Martinus, Interpress a DNJ beauty salon.”

Slovak Fashion Council

Všetky autorove články
fashion mapa dizajn moda

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať