SAMSUNG_022024 Advertisement SAMSUNG_022024 Advertisement SAMSUNG_022024 Advertisement

Pandémia by nás mohla zbaviť niektorých škodlivých pracovných návykov

0
Kedysi sme trávili dlhé hodiny na rôznych stretnutiach, neraz aj zbytočných a ústiacich do nezáväznej debaty, veľa času nám zabralo cestovanie do práce. Potom nás pandémia prinútila pracovať z domu a veľa vecí sa zmenilo. Naše pracovné stretnutia na diaľku sa zefektívnili a boli viac k veci. Predtým sa interakcie tvárou v tvár považovali za najdôležitejšiu formu obchodnej komunikácie na nadviazanie vzťahov a podporu spolupráce. Lockdown však ukázal, že možno byť produktívny aj bez toho, aby sa ľudia osobne stretávali. Odhalil zlé návyky, ktoré sa na pracovisku za dlhé roky vytvorili. Podľa prieskumu spoločnosti eShare z roku 2018 priemerný zamestnanec v UK absolvoval 4,4 stretnutí týždenne, z čoho viac ako polovica bola zbytočná. Na schôdzach trávili pracovníci 5 hodín a 47 minút týždenne a takmer päť hodín sa na ne pripravovali. Obdobie práce z domu však spôsobilo posun v komunikácii, ktorá nevyžaduje okamžitú reakciu. Ukázalo sa, že ak dáte ľuďom čas na odpoveď na vašu otázku, ich p ... Zobrazit Galériu

Redakcia

Všetky autorove články
korona covid praca biznis Digital dáta

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať