SAMSUNG_112022 Advertisement SAMSUNG_112022 Advertisement SAMSUNG_112022 Advertisement

Slovenská premiéra filmu Move On

0
Režisér Asger Leth so štábom a hercami strávili v lete tohto roka na cestách spolu 49 filmovacích dní. Cestovali z Holandska cez Rakúsko, Slovensko, Maďarsko, Chorvátsko, Čiernu Horu a Macedónsko a nakrúcanie ukončili v Berlíne.

Výsledkom je akčná road movie Move On, ktorá vezme diváka na cestu naprieč ôsmimi európskymi krajinami od priemyselného pobrežia západnej Európy cez idylickú vidiecku krajinu vnútrozemia až po nádherné chorvátske pláže a horské priechody v Čiernej Hore a Macedónsku. Každej krajine je venovaná samostatná epizóda, pričom spolu vytvárajú pozoruhodný obraz Európy dnešnej doby.

Mads Mikkelsen, ktorý bol na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes vyhlásený za najlepšieho herca, vdýchol klasickému príbehu o tajnom agentovi a jeho poslednej úlohe - preprave tajomného kufríka - nový život. Po jeho boku sa v hlavnej ženskej úlohy objaví talentovaná slovenská herečka Gabriela Marcinková, spoluprácu s ktorou si režisér filmu veľmi pochvaľoval.

Film má osem epizód. Tá slovenská sa nakrúcala v Bratislave (prevažne v Starom meste) a v Piešťanoch (scéna na čerpacej stanici).

Od prípravných prác až po záverečný strih tohto výnimočného filmu mali fanúšikovia z jedenástich európskych krajín možnosť ovplyvňovať v ňom množstvo vecí. Mohli si zahrať malé vedľajšie úlohy, dodať hudbu, rekvizity, vyberať lokácie, mená postáv alebo sa v snímke objaviť ako komparz.

Záujem prejavili tisícky fanúšikov a vytvorili tak kreatívny tím, ktorý vdýchol filmu jedinečný paneurópsky charakter. Výhercovia, okrem toho, že ich nápady boli zvečnené na plátne, sa mohli zúčastniť aj samotného nakrúcania.

Kľúčovým faktorom práce celého tímu bola od počiatku až po koniec výroby mobilná technológia a internet. „Vyzvali sme filmových fanúšikov v celej Európe, aby sa prostredníctvom internetu uchádzali o možnosť zúčastniť sa na tomto unikátnom projekte. Napokon sa do filmu zapojilo viac ako 400 z nich. V priebehu celého výrobného procesu smartfóny, tablety a celoeurópska sieť Telekomu umožňovali tímu byť navzájom v spojení a zdieľať zážitky s divákmi," povedal Wolfgang Kampbartold, viceprezident pre medzinárodnú marketingovú komunikáciu a sponzoring Deutsche Telekomu.

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať