SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement SAMSUNG_022024A Advertisement

Tvorca vyskakovacích reklamných okien sa ospravedlnil za svoj vynález

0
Jeden zo zakladateľov dot.com éry Ethan Zuckerman sa ospravedlnil za pop-up reklamu. V polovici 90. rokov bol zamestnancom Tripod.com, webovej stránky, ktorá bola priekopníkom v snahe vytvoriť on-line komunity. Keďže spoločnosť hľadala životaschopný model na zvýšenie príjmov, Zuckerman prišiel s týmto veľmi dôležitým, ale zároveň veľmi nepríjemným spôsobom na získanie peňazí z reklamy. Model analyzoval používateľov domovskej stránky spoločnosti s úmyslom ponúknuť im cielenú reklamu. Napokon tak vznikol jeden z najviac nenávidených reklamných nástrojov. „Napísal som kód na spustenie okna a zobrazovanie reklamy v ňom. Je mi to ľúto. Naše úmysly boli dobré," vyjadril sal Zuckerman pre The Atlantic. Teraz, po 20 rokoch, sa Zuckerman domnieva, že obchodný model on-line podnikania založený na reklame robí viac škody ako úžitku. Zdroj: dailymail.co.uk

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať