SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement SAMSUNG_022024C Advertisement

Uvedenie nového modelu PEUGEOT e-208 svetovou tenisovou hviezdou Novakom Djokovicom.

Tlačové správy
0

PEUGEOT začína svoju  novú reklamnú kampaň "Move to Electric" tak, že vyzýva svojho ambasádora Novaka Djokovica , ktorý práve odohral svoj prvý zápas na Granslame  Australian Open, ktorý sa koná v  Melbourne  od 20. januára do 2. februára 2020.

Jadrom novej kampane  Značky je nový PEUGEOT e-208  a  cieľ je sa zamerať na   PEUGEOT elektrifikáciu.

Vďaka svojej 210-ročnej histórii, elektrickým ako aj hybridným motorom a stratégii „ Kúp si svoj PEUGEOT, vyber svoju motorizáciu „ je značka PEUGEOT seriózne a  konkrétne vtiahnutá do súčasnej éry energetickej zmeny.

Prostredníctvom tejto kampane, Novak Djokovic vysiela svoje silné posolstvo : už vo veku 7 rokov vedel, že jeho budúcnosť nebude vôbec  nudná.  Následne   je jednoduché načrtnúť paralelu medzi jeho príbehom a prísľubom  značky  PEUGEOT ponúknuť vzrušujúcu a upokojujúcu víziu budúcnosti #UNBORINGTHEFUTURE.

Tým, že  Novak  participuje na tejto kampani a má osobne  na rukáve „Elektrický „ badge , svetová 2.-ka v rebríčku ATP zdôrazňuje svoju angažovanosť týkajúcu sa ochrany životného prostredia a súčasne vyjadruje svoju  podporu  elektrifikácie značky PEUGEOT. Uvedenie tejto kampane začína otváracím dňom 108. ročníka Australian Open hneď počas prvého kola.na tohtoročnom prvom Granslame.

Peugeot

Všetky autorove články
novak djokovic Peugeot e-208 elektromobilita

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať